Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kelly

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kelly

Locatie shoot bij Kelly (thema lingerie)

Re: Kelly

Goed zo! Die retro-look mag ook wel eens.
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

wat een blik...
      ik vind het licht op haar benen niet echt ideaal, verder dik in orde
      Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Dank jullie voor de reacties, er was idd wat lichtverloop. waarna ik de benen al iets opgelicht heb in de nabewerking, misschien tikkie te weinig)

(ik zit gemiddeld op 0 tot 2 feedback op mijn foto's dus of ik moet minder saaie, minder slechte, meer gekke, minder standaard, kwalitatief betere plaatjes maken, of... )
        Doe mijn best om regelmatig op andermans werk te reageren en vind het zelf ook leuk om feedback te krijgen (+ of - maakt niet uit )

Comment

Heb dat ook een tijd gehad en da's inderdaad niet echt leuk
          Ik vermoed dat het komt doordat de foto's op zich niet afschuwelijk zijn (want dan had je snel een comment); maar ook niet superfantastisch (want dan zou je het ook snel weten): gewoon een degelijke foto op zich maar zonder meer.

Originaliteit... so overrated... alles is ondertussen toch al gedaan, gekopieerd en gerecycleerd
          Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk bericht
            Heb dat ook een tijd gehad en da's inderdaad niet echt leuk
            Ik vermoed dat het komt doordat de foto's op zich niet afschuwelijk zijn (want dan had je snel een comment); maar ook niet superfantastisch (want dan zou je het ook snel weten): gewoon een degelijke foto op zich maar zonder meer.

Originaliteit... so overrated... alles is ondertussen toch al gedaan, gekopieerd en gerecycleerd
            Dikwijls speelt hier populair zijn ook mee hé
            Btw, een zeer aantrekkelijk plaatje

Comment

Working...
            X