Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Janca

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Janca

Graag commentaar/aanbevelingen op deze (bewerkte) foto van Janca.
    Alvast bedankt.
    R.

Re: Janca

Vind hem te korrelig en haar lichaam komt niet mooi uit ( buik) ook zou ik de tattoo weg halen lijkt nu raar doordat haar arm er half overheen zit

Comment

Rudi,

Ik vind het geen topplaat. Laat me proberen uit te leggen waarom.

- ik ben het eens met vorige commentaar dat de houding niet erg flatterend is voor het model: de vorm van haar buik door de aangenomen houding, haar linkerbeen dat op een wat geforceerde manier over haar rechterbeen en arm wordt getrokken en de verkorting van zowel haar linkerdij en kuit;
      - er zit voor mij een tegenstrijdigheid in de nonchalante houding van haar bovenlichaam en de meer verkrampte, beschermende houding van haar onderlichaam
      - over het algemeen mis ik die mooie vrouwelijke rondingen die vrouwelijk naakt nu net zo mooi maken
      - de zeer centrale horizontale positie van het model werkt ook niet echt voor mij
      - aan de rechtervoet zit een ondefinieerbare donkere vlek
      - verschil in licht tussen bovenlichaam en benen is te groot

Wat ik wel goed vind:
      - houding van de linkerhand, nonchalant over de borst
      - hoofd wat afgewend van de camera, mijmerend

Dit is mijn persoonlijke mening, maar misschien heb je er iets aan.

Mvg

Peter
      Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Comment

Die houding is dat niet haar onzekerheid. Het ongemak waarmee we zo vaak opgescheept
        zitten en dat nergens voor nodig is, en dat overal voor nodig is. Zoals die korrel. Het niet
        zo mooi zijn van haar houding is aan schoonheid.

Comment

hij is zeer anders dan de gemiddelde pose voor een nude. Niet echt flatterend, maar ook niet storend vind ik. Zeker een foto waar je even bij stil staat.
          Ik vind hem zeker niet verkeerd (korrel vind ik ook wel passen)

Comment

Mooi die korrel. Het 'benenwerk' vind ik wat raar overkomen.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

ieder zijne meug alle respect daarvoor, helaas niet de mijne.....
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

De kruiding van de foto kan ik smaken: mooie korrel en bijhorende toning.

Maar de houding is absoluut niet flatterende voor je model: zowel het liggende been als het geplooide been geven de heup en billen niet de mooie sexy vorm, integendeel.

Naaktfotografie is iets zeer delicaats, zowel voor de fotograaf, maar zeker voor de persoon die hem moet beoordelen.
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

vind de ringvinger op de tepel wel goed gevonden.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                    Mooi die korrel. Het 'benenwerk' vind ik wat raar overkomen.
                    Da's ongeveer ook mijn mening de houding van die voet komt wat raar over in combinatie met het licht. Daarnaast vind ik de tattoo die komt piepen ook wat bizar.

Maar dit gezegd zijnde vind ik dit nog steeds ik goeie plaat
                    Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Working...
                    X