Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Attitude in blue

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Attitude in blue

Wou eens iets heel anders proberen. Gelukt?

Grts,

Peter
    Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Re: Attitude in blue

Da's inderdaad wat anders.... en ik mag het zekers!
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Comment

Tja, alsof ze schrik heeft dat de rook van haar sigaret haar gezondheid schade zal
      toebrengen.

Comment

Mag er zeker zijn qua sfeer en compo
        Misschien dat de ruimte onderaan wat meer licht had mogen hebben. Dan waren haar laarzen ook beter zichtbaar. Nu zie ik een donkere horizontale balk onder haar bovenbenen, althans op mijn scherm toch.
        Canon 60D / Canon 17-55mm - 2.8 / Canon 85mm - 1.8

Comment

De dokter zal waarschijnlijk gezegd hebben dat ze beter wat afstand zou nemen van sigaretten, en dat heeft ze dan ook gedaan
          Ik vind het wel een geslaagde foto, maar vind ook dat er onderaan wat belichting ontbreekt
          Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mongogamgee Bekijk bericht
            De dokter zal waarschijnlijk gezegd hebben dat ze beter wat afstand zou nemen van sigaretten, en dat heeft ze dan ook gedaan
            Ik vind het wel een geslaagde foto, maar vind ook dat er onderaan wat belichting ontbreekt
            @Geert die is goed
            maar het plaatje kan mij ook bekoren

Comment

het lijkt of naar een toneelstuk bent geweest,en dan is het minder anders

grt, Frank

Comment

Working...
              X