Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The re-hab...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The re-hab...

...

Re: The re-hab...

das mooi.
    maaar.....croppen tot net boven het sterretje.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooi,

grappig, zo'n mooi spits kinnetje in combinatie met die diep uitgesneden jurk

Comment

Zeer fijne foto

Comment

heel mooi knap werk

Comment

Mooie omzetting mooi Model alé, kort door de bocht een Vette plaat Daniel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              das mooi.
              maaar.....croppen tot net boven het sterretje.
              grt,bouk.
              Croppen zou ik niet doen, maar de tattoo is echt storend - toch best wegwerken imho.
              Ook de kwartcirkel schaduw in de rechterbenedenhoek zou ik wegwerken.
              Verder vind ik dit een prachtplaat - opmaak en schaduwval op het gelaat is top !

Comment

Croppen zou ik niet doen, maar de tattoo is echt storend - toch best wegwerken imho.
                Na reeds lange jaren model shoots te doen, heb ik (onder andere! ) dit bijgeleerd aangaande tatouages :

...wel, mensen die geen tattoo dragen, vinden tattoo's storend ( "storend" wat een lelijk woord eigenlijk ) ,

maar mensen die tattoo's dragen vinden het gemis aan tattoo's bij andere mensen niet storend (sic)

Thank's iedereen reeds voor de feedback !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                  Na reeds lange jaren model shoots te doen, heb ik (onder andere! ) dit bijgeleerd aangaande tatouages :

...wel, mensen die geen tattoo dragen, vinden tattoo's storend ( "storend" wat een lelijk woord eigenlijk ) ,

maar mensen die tattoo's dragen vinden het gemis aan tattoo's bij andere mensen niet storend (sic)

Thank's iedereen reeds voor de feedback !!!
                  Dit klopt niet altijd, ik heb geen tattoo en vind het een prachtfoto (de tattoo stoort mij niet)
                  Mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

Comment

Hier ook tattooloos maar vind het wel mooi (en stoor mij niet aan mensen met een tattoo)
                    Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

[QUOTE=fotodan;3448455]Na reeds lange jaren model shoots te doen, heb ik (onder andere! ) dit bijgeleerd aangaande tatouages :

Yups, zo is het.
                      Trouwens, Tattoo's waren er allang voordat wij er waren
                      en tegenwoordig is het zelfs in de mondaine wereld "Hot" om een tattoo te hebben

Comment

Misschien beetje gekke comment nu.. maareh.. zou het niks zijn met die armen volledig weggeshopt? Beetje als een standbeeld. En dan de kleren volledig symmetrisch.
                        Ik denk dat em nog veel straffer wordt!

Comment

Misschien beetje gekke comment nu.. maareh.. zou het niks zijn met die armen volledig weggeshopt? Beetje als een standbeeld. En dan de kleren volledig symmetrisch.
                          Ik denk dat em nog veel straffer wordt!
                          LOL Lennert

Er komt misschien wel een dag in de toekomst dat ik kan shoppen,...en dan probeer ik dat zeker eens !

Daniel.

Comment

blijf het storend vinden en ja....heb zelf tattoos.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                              LOL Lennert

Er komt misschien wel een dag in de toekomst dat ik kan shoppen,...en dan probeer ik dat zeker eens !

Daniel.
                              ge gaat mij ni wijsmaken dat gij dat niet zou kunnen Daniel, als ik jou port even bekijk is dat een koud kunstje voor je ....

BTW: ferme plaat absoluut!
                              http://www.jvs-photography.be/

Comment

Working...
                              X