Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portret naturel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: portret naturel

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Wat ik zo mooi aan de kleurenversie vind: dat het lijkt of ze me iets wilt vertellen.
    je bent een meester in het omschrijven van wat je voelt bij het bekijken van een foto
    facebook

Comment

Prachtige gelaatsuitdruking.
      Groetjes Chris.

Comment

Ik vind dit eigenlijk een heel mooi natuurlijk portret.
        Puur fotografisch zou ik in eerste instantie ook gaan voor de crop en de z/w bewerking, maar als je langer naar de foto's kijkt, vind ik je kleurenbeeld gewoon interessanter qua beeld. Dat beeld vertelt een verhaal, het boeit me en doet me nadenken en maakt me nieuwsgierig naar de gedachten van het meisje.
        Alleen zitten de kleuren me serieus dwars in dat beeld.
        Ik heb het dan voor mezelf ook even door lightroom gehaald en mits enkele kleine aanpassingen vind ik de kleuren wel goed en is dat mijn favoriet beeld.

Als je wenst wil ik het je gerust eens doormailen.

Mvg. Peter
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
          Ik vind dit eigenlijk een heel mooi natuurlijk portret.
          Puur fotografisch zou ik in eerste instantie ook gaan voor de crop en de z/w bewerking, maar als je langer naar de foto's kijkt, vind ik je kleurenbeeld gewoon interessanter qua beeld. Dat beeld vertelt een verhaal, het boeit me en doet me nadenken en maakt me nieuwsgierig naar de gedachten van het meisje.
          Alleen zitten de kleuren me serieus dwars in dat beeld.
          Ik heb het dan voor mezelf ook even door lightroom gehaald en mits enkele kleine aanpassingen vind ik de kleuren wel goed en is dat mijn favoriet beeld.

Als je wenst wil ik het je gerust eens doormailen.

Mvg. Peter
          Thx Pete.......ik zou zeggen publiceer het hier gerust......en vertel er gerust bij welke aanpassingen je hebt uitgevoerd, dan hebben de andere kijkers er mss ook iets aan .....je mag het me natuurlijk ook altijd doormailen....
          facebook

Comment

Working...
          X