Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op zich een mooi portret, maar ik zou graag zien dat iemand eens voor een andere benadering ging dan een "rood harige met een wit t-shirt/hemdje". iedereen gaat steeds voor deze "naturel look"
Op zich een mooi portret, maar ik zou graag zien dat iemand eens voor een andere benadering ging dan een "rood harige met een wit t-shirt/hemdje". iedereen gaat steeds voor deze "naturel look"
Wat let je (ik maak ook steeds andere hoor, zal binnenkort wel eentje in andere setting van Annemiek plaatsen).
Dit hoort bij een thematisch werk van me en ik fotografeer dus alle roodharigen op deze manier, gewoon omdat ik het zelf heel mooi vind en de personen zo ook onderling vergelijkbaar worden door ieder hun eigen uitstraling.
(MeRY, een beroepsfotografe, heeft ooit een heel project gemaakt van rood op rood: heel origineel en ze werd er meer bekend door, maar persoonlijk vond ik het foeilelijk)
Comment