De kadrage vind ik maar niks, maar verder wel in orde!
Ik zou de vogel in het midden zetten en de madam dus links, nu heb je zo op 1/3 de madam en op 2/3 De vogel. Ook teveel ruimte bovenaan vind ik.
Links en bovenaan afsnijden dus, maar eigenlijk had je beter bij het nemen van de foto beter samengesteld, dan kan je wat meer van die auto tonen (dus meer naar rechts en meer naar onder.)
Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8
Ik zou de vogel in het midden zetten en de madam dus links, nu heb je zo op 1/3 de madam en op 2/3 De vogel. Ook teveel ruimte bovenaan vind ik.
Links en bovenaan afsnijden dus, maar eigenlijk had je beter bij het nemen van de foto beter samengesteld, dan kan je wat meer van die auto tonen (dus meer naar rechts en meer naar onder.)
Ik had nog gedacht er een Bokeh op te zetten maar heb het toch maar niet gedaan
Ik had nog gedacht er een Bokeh op te zetten maar heb het toch maar niet gedaan
@ Daniel, de spaarlamp tegen de muur hé niet mee geshoot al zouden wij dat hier in Limburg durven zenne
Comment