Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Teddybear

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Teddybear



    sneeuwshoot met Jasmien of

  • #2
    Re: Teddybear

    waaaw lijkt wel een leeuw
    Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

    Comment


    • #3
      Re: Teddybear

      ja perfect er is zelfs niemand die er kritiek op heeft! oooh aaah jipie !

      Comment


      • #4
        Re: Teddybear

        Was jij niet degene die kritiek haatte?

        Ik vind de ogen te hard geshopt, de blik niet zo leuk en de overgang schaduw/licht in het gezicht wel heel hard.

        Contrast tussen kleuren model en achtergrond is wennen, maar kan ik wel smaken
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

        Comment


        • #5
          Re: Teddybear

          Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
          Was jij niet degene die kritiek haatte?

          Ik vind de ogen te hard geshopt, de blik niet zo leuk en de overgang schaduw/licht in het gezicht wel heel hard.

          Contrast tussen kleuren model en achtergrond is wennen, maar kan ik wel smaken
          Ga mee met je punten.

          Comment


          • #6
            Re: Teddybear

            minne ik haat alleen maar slechte kritiek ah ja en politiekers ook

            Comment


            • #7
              Re: Teddybear

              Marco,

              ik vrees dat ik iets minder positief ga zijn over deze foto en hoop van harte dat je me dit niet kwalijk neemt.

              Eerst en vooral weet ik uit de workshops dat jij je licht veel beter beheerst ondertussen dan wat hier op deze foto te zien is.
              De foto is in het aangezicht op het randje van overbelicht. Er was eens een politieker die zei "trop is te veel"

              Ik ben niet overtuigd van de kleurtemperatuur op het model en ook de compositie laat me een beetje koud, eerlijk gezegd.
              Ik heb er eens aan de rechterkant een stuk afgedaan (tot aan de capuchon) en dan komt de foto al beter tot zijn recht.

              De glow op de capuchon vind ik dan wel erg goed gelukt en mooi.

              Omdat hij niet totaal is uitgevreten denk ik dat mits correcte nabewerking er van deze foto iets veel beters te maken is.

              Als je zin hebt mag je me het origineel eens doorsturen en dan zal ik hem eens bewerken voor jou. Dan kan je zelf het verschil eens zien.

              Veel groeten,

              Peter
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

              Comment


              • #8
                Re: Teddybear

                tis vooral mijne persoonlijke smaak dat deze foto misschien wat harder doet over komen en de nabewerking. Int echt is de belichting natuurlijk perfect hé peter

                Comment


                • #9
                  Re: Teddybear

                  Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
                  tis vooral mijne persoonlijke smaak dat deze foto misschien wat harder doet over komen en de nabewerking. Int echt is de belichting natuurlijk perfect hé peter
                  Ik ben er van overtuigd !
                  Maar zoals gezegd, je mag hem gerust eens doorsturen
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Teddybear

                    naar welk mail adres en het psd bestand ?

                    Comment

                    Working...
                    X