Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het is inderdaad origineel, mysterieus en misschien wel gedurfd...
Op zich vind ik het wel leuk dat je zo een beeld post, da's altijd leuker dan naar de standaardbeeldjes te kijken
Maar is het ook fotografisch in orde ?
Ik lees een "filmposter". Wees gerust dan zou je toch met iets anders moeten komen hoor.
Zet die deur iets meer op een kier en er komt wat extra licht uit deuropening wat ook weer extra spanning in de foto zou brengen en je ook iets meer diepte zou creëren in je beeld. Diepte die je nu wat mist door dat de deuren zelf gewoon te donker zijn en de lichtstraal die uit de kier komt net niet voldoende is om dat op te vangen. Nu is het allemaal heel donker hé.
Verder merk ik ook dat de luchter achteraan uit het hoofd van je model groeit, toch ook niet zo een klein detail.
Vind ik het leuk om dit beeld te zien ? Ja, absoluut.
Vind ik het beeld goed uitgevoerd ? Neen, dit kan absoluut beter.
Dan had van mij die deur nog iets meer dicht gemogen, zodat ik nog meer de aandrang
voel om ze verder te gaan openen. Wat zeg ik: om ze open te zwaaien. Daar hoef je niet
eens een nieuwsgierig mens voor te zijn, denk ik. En de titel zou ik veranderen in Blind
date. Kwestie van de spanning wat op te voeren.
Ach, wat klets ik weer. Het is gewoon een prima prent.
Comment