Doel was een eerlijk portret als illustratie bij wat tekst. Laat maar horen wat beter kan.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Editoriaal: Nancy en Witse
Collapse
X
-
-
Re: Editoriaal: Nancy en Witse
Kurt, een eerlijke mening ....
vind hem niet goed , foto is onscherp , ook zou ik de dame door gebruik van het licht er toch wat meer laten uitspringen, jij noemt het een "eerlijke" foto, ik vind het eerder een snapshot , dewelke dan nog mislukt is...
sorry hard , dat weet ik en dat komt omdat ik beter van je gewoon ben....
-
Ik vind het wel een toffe foto, wat wel duidelijk een foto van de hond is en minder van het baasje, maar das niet erg, ik hou van honden.
Positief : De hond zijn leuke houding en expressie, en de mooie kleine dieptescherpte.
Negatief : de rode huidtinten van het baasje, maar daar valt nog aan te sleutelen hé.
MVG, Jeff C.Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Hmmm...
Geen probleem JVS. Enkel zo leert men...
Die onscherpte, die heb ik al wel meer ontdekt na een export naar flickr.
Dit is een 100% crop. Mist misschien wat micro contrast, maar is die echt onscherp?
Licht: Ik heb donkerder beelden. Nu is de achtergrond een stop onder. Ik heb er ook met twee stops, maar ik tracht die overdreven strobist contrasten wat te verlaten. 't Wordt op den duur zo'n eenheidsworst he.
Digipics,
Wat kan je aan de huidtonen doen in LR? 't was wel bitter koud en Nancy heeft een witte / rode huid. Ik wil er wel aan prutsen, maar het moet nog wel de dame zijn he.Last edited by kpas; 5 februari 2012, 19:21.I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!
Comment
-
Ik ken niets van Lightroom maar in photoshop zou je kunnen selecteren en dan op de selectie het rood iets minderen .
MVG, Jeff C.Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kpas Bekijk berichtHmmm...
Geen probleem JVS. Enkel zo leert men...
Die onscherpte, die heb ik al wel meer ontdekt na een export naar flickr.
Dit is een 100% crop. Mist misschien wat micro contrast, maar is die echt onscherp?
Licht: Ik heb donkerder beelden. Nu is de achtergrond een stop onder. Ik heb er ook met twee stops, maar ik tracht die overdreven strobist contrasten wat te verlaten. 't Wordt op den duur zo'n eenheidsworst he.
Digipics,
Wat kan je aan de huidtonen doen in LR? 't was wel bitter koud en Nancy heeft een witte / rode huid. Ik wil er wel aan prutsen, maar het moet nog wel de dame zijn he.
en als ik eerlijk moet zijn die foto met de iets donkerdere achtergrond vind ik precies toch wel mooier eigenlijk, maar das smaak natuurlijk, ....
Comment
-
Comment