Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fran

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fran

    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

  • #2
    Re: Fran

    Ik ben geen expert in baby foto's maar ik vind dit precies niet slecht.
    Ik zie alleen een stuk riet aan het mandje rechts er uitspringen, dat zou ik nog wel wegwerken.
    Groet, Philippe

    Meer en andere belekens op Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Fran

      Ziet er wel leuk uit

      Comment


      • #4
        Re: Fran

        Het ziet er op het eerste zicht inderdaad leuk uit, maar als ik iets kritischer mag zijn zie ik toch enkele aandachtspunten Qua belichting, afwerking en Photoshop-afwerking.
        Het achterste voetje is totaal niet belicht en ziet er hierdoor niet echt flatterend uit ! een simpel reflectiescherm of een andere bron van invullicht was hiervoor al voldoende geweest
        (de rest van de baby vind ik wel heerlijk belicht)
        Op de kist waar het mandje opstaat zitten nog kleine plekjes die je beter had verwijderd en inderdaad dat rieten stuk wat daar nog uitspringt trekt veel aandacht.
        Zo zie ik vb dat je de kist waar het mandje opstaat aan de linkse kant bewerkt hebt. op zich geen probleem maar als je dit doet moet je er voor zorgen dat beide kanten even hoog zijn!
        Ook aan het mandje aan de linkse kant kan je duidelijk zien dat je bij het witter maken van de achtergrond met het penseel een stuk over het mandje geweest bent.
        Als je ruimte toevoegt aan de bovenkant van een foto moet je er zeker van zijn dat dit wordt gedaan in de zelfde kleur. nu zie ik hier perfect een lijn van de overgang zo een 3,5 cm boven het hoofdje.
        Als een foto omzet in Z-W kan je dit beter doen als de foto volledig klaar is. nu zie ik dat je eerst de foto hebt omgezet naar Z-W en achteraf het kader hebt toegevoegd. Deze bevat nu een blauwe schijn wat niet bij het geheel van de zwartwit foto past!
        Op een klein formaat van foto zijn deze dingen niet storend omdat men meestal bedwelmd is door de liefde van hun Baby maar als je dit zou laten vergroten op vb een canvas !
        Mijn Fanpagina
        Mijn website
        Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

        Comment


        • #5
          Re: Fran

          Oorspronkelijk geplaatst door dare2fly Bekijk bericht
          Het ziet er op het eerste zicht inderdaad leuk uit, maar als ik iets kritischer mag zijn zie ik toch enkele aandachtspunten Qua belichting, afwerking en Photoshop-afwerking.
          Het achterste voetje is totaal niet belicht en ziet er hierdoor niet echt flatterend uit ! een simpel reflectiescherm of een andere bron van invullicht was hiervoor al voldoende geweest
          (de rest van de baby vind ik wel heerlijk belicht)
          Op de kist waar het mandje opstaat zitten nog kleine plekjes die je beter had verwijderd en inderdaad dat rieten stuk wat daar nog uitspringt trekt veel aandacht.
          Zo zie ik vb dat je de kist waar het mandje opstaat aan de linkse kant bewerkt hebt. op zich geen probleem maar als je dit doet moet je er voor zorgen dat beide kanten even hoog zijn!
          Ook aan het mandje aan de linkse kant kan je duidelijk zien dat je bij het witter maken van de achtergrond met het penseel een stuk over het mandje geweest bent.
          Als je ruimte toevoegt aan de bovenkant van een foto moet je er zeker van zijn dat dit wordt gedaan in de zelfde kleur. nu zie ik hier perfect een lijn van de overgang zo een 3,5 cm boven het hoofdje.
          Als een foto omzet in Z-W kan je dit beter doen als de foto volledig klaar is. nu zie ik dat je eerst de foto hebt omgezet naar Z-W en achteraf het kader hebt toegevoegd. Deze bevat nu een blauwe schijn wat niet bij het geheel van de zwartwit foto past!
          Op een klein formaat van foto zijn deze dingen niet storend omdat men meestal bedwelmd is door de liefde van hun Baby maar als je dit zou laten vergroten op vb een canvas !
          Volledig mee eens. Dit kan natuurlijk alleen maar een geoefend oog zien. Zal in het vervolg mijn foto's laten rusten en nog een tweede keer bekijken voordat ik post. Dan had ik dit waarschijnlijk ook wel gezien. Rap is niet hetzelfde als goed he.. Ondertussen heb ik je opmerkingen zorgvuldig aangepast. Natuurlijk is die dan beter. Voor mij toch.

          Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

          Comment


          • #6
            Re: Fran

            Op deze update valt niets meer aan te merken en zal de klant zeer tevreden mee zijn.
            Mijn Fanpagina
            Mijn website
            Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

            Comment


            • #7
              Re: Fran

              Netjes gedaan opzich alleen klopt het voetje nu niet meer
              Last edited by MrsNuke87; 29 januari 2012, 17:13.

              Comment


              • #8
                Re: Fran

                vind ik een mooie hoor!
                These days, everyone has so much to say, they talk their lives away
                Live your dream, take a shot!

                Comment


                • #9
                  Re: Fran

                  Lovely. Dit soort foto's hoeft voor mij niet 100% te zijn, 95% mag ook
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment

                  Working...
                  X