Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Niet alleen ik, maar ook zij, lijkt al uit te kijken naar uw goede voornemens. Het plaatje
is zo zacht dat het haast fluistert. En dat heb ik wel graag, dat fluisteren. Schoonheid die
geen lawaai maakt.
Het uitgebeten wit links van het model stoort mij enorm. Vanwege de sombere uitstraling die het model heeft, zou ik links ook midden grijs gehouden hebben.
Het uitgebeten wit links van het model stoort mij enorm. Vanwege de sombere uitstraling die het model heeft, zou ik links ook midden grijs gehouden hebben.
Mocht je een gekalibreerd scherm hebben zou je vaststellen dat er niets op deze foto uitgebeten of overbelicht is.
Oorspronkelijk geplaatst door gdfotografieBekijk bericht
Uitgebeten wit ?? Op mijn scherm is de belichting tip-top in orde.
Comment