Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dagdromen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dagdromen...


  • #2
    Re: dagdromen...

    Heel knap. Mooi zacht en perfecte omzetting naar z/w.
    Bovendien... bijzonder knap modelletje.
    (Een heel kleine opmerking: persoonlijk zou ik die vertikale lijntjes rechts bovenaan wegshoppen, maar dat is een kwestie van smaak.)

    Comment


    • #3
      Re: dagdromen...

      Mooie sfeervolle opname met goede omzetting naar ZW , nu nog even de chambrand achter het hoofd weghalen en je hebt een 100% plaat
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: dagdromen...

        mooie zwart wit omzetting maar voor de rest doet het me weinig, er stoort me iets aan haar ogen maar ik kan ni zeggen wat

        Comment


        • #5
          Re: dagdromen...

          Amai, deze is echt prachtig !

          Comment


          • #6
            Re: dagdromen...

            Mooi! Mocht een klein beetje meer naar links staan (je model dan), maar das muggenziften.
            Knappe plaat
            www.minnev.be
            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

            Comment


            • #7
              Re: dagdromen...

              Bedankt voor de leuke reacties
              wat de "chambrand" betreft, had een poging gedaan om hem weg te werken maar was eigenlijk niet tevreden met het resultaat.
              Daarom enkel wat lichter gemaakt.

              Comment


              • #8
                Re: dagdromen...

                Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
                mooie zwart wit omzetting maar voor de rest doet het me weinig, er stoort me iets aan haar ogen maar ik kan ni zeggen wat
                ik denk de reflectie van de softboxen oid, althans daar stoor ik mij wel aan, maar voor de rest van ik het een mooie plaat, vind die verticale lijntjes eigenlijk geen eens zo storen eigenlijk.

                Comment


                • #9
                  Re: dagdromen...

                  Oorspronkelijk geplaatst door afraidtech Bekijk bericht
                  ik denk de reflectie van de softboxen oid, althans daar stoor ik mij wel aan, maar voor de rest van ik het een mooie plaat, vind die verticale lijntjes eigenlijk geen eens zo storen eigenlijk.
                  ter info: foto is gemaakt met natuurlijk licht, dus geen softbox

                  Comment


                  • #10
                    Re: dagdromen...

                    Ja er reflecteert iets in haar ogen dat toch een beetje stoort, voor de rest is dit inderdaad een mooi plaatje.

                    Comment


                    • #11
                      Re: dagdromen...

                      Wat een mooie dagdromen heeft zij. Te mooi haast om waar te zijn. Alsof ze zich iets
                      fijns en iets heel zachts herinnert. Bestaat dat? Naar het schijnt. En dat doet ze: schijnen.

                      Comment

                      Working...
                      X