Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

x-treme position

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • x-treme position



    Uploaded with ImageShack.us

  • #2
    Re: x-treme position

    Geen leuke foto voor iemand met een voetenfobie zoals ik
    Vind de pose een beetje goedkoop (op het randje), voor de rest niet veel op aan te merken, gezicht mocht een beetje meer licht hebben mss
    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

    Comment


    • #3
      Re: x-treme position

      X-treme en dat is het dan ook zowat. Voetzolen kan ik best missen in een shot.
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: x-treme position

        een leuke Thomas flair.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: x-treme position

          Zelfde pose, rugwaarts en low-key. Eventueel zonder textiel. zou mij meer kunnen bekoren.

          Proficiat voor het model, acrobatische pose.
          Flickr één
          Flickr two

          Comment


          • #6
            Re: x-treme position

            Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
            Zelfde pose, rugwaarts en low-key. Eventueel zonder textiel. zou mij meer kunnen bekoren.

            Proficiat voor het model, acrobatische pose.
            wat u meer zou kunnen bekoren daar heb ik niet veel aan qua verbetering van het werk.
            ik hoor het allemaal graag zeggen ik zou dit en ik zou dat .
            maar de bedoeling was zeker geen low key alsook geen high key maar een perfecte witte achtergrond met model ietsje onderbelicht . het gaat ook vooral om de symmetrie in de foto . maar dat had blijkbaar nog niemand opgevallen :confuser: En de prestatie van het model natuurlijk . als het model niet wenst dat te doen uit de kleren en dat misschien een beetje goedkoop vind is dat maar een heel sexistise opmerking .mischien een tipje koop; u ne lekkere p magazine die foto's zullen u meer bekoren . en minder met symmetrie te maken hebben voor elk wat wils
            vriendelijke groeten steven

            Comment


            • #7
              Re: x-treme position

              Symmetrie was niet het eerste dat me in de foto opviel, misschien doordat o.a. het haar niet symmetrisch gekamd is. Mij viel meer de aandachtstrekkende print van de kleding op, die dan vervolgens de aandacht trekt naar waar ik het als vrouw niet wil hebben.

              Mijn tips als je deze pose symmetrisch bedoelt:
              - extra aandacht aan het kapsel
              - neutrale bikini
              - eventueel iets van balletschoentjes

              Wat ik in de shot absoluut wel kan waarderen is dat het eens totaal iets anders is
              Canon 500D met EF-S 18-135mm/3.5-5.6 IS-USM + 18-55mm/3.5-5.6 IS + 55-250mm/4-5.6 IS +EF 75-300mm/4-5.6 III + 50mm/1.8 IS

              Comment


              • #8
                Re: x-treme position

                Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht
                het gaat ook vooral om de symmetrie in de foto . maar dat had blijkbaar nog niemand opgevallen
                Steven, eerlijk gezegd vind ik de foto ook niet flatterend voor het model. Maar om even op de symmetrie terug te komen, die is er ook niet volledig. En dat is nu het punt met symmetrie: het werkt alleen als het perfect is. Paar puntjes: positie van de duimen is niet identiek, voeten zitten niet op zelfde hoogte, bikini is ook niet symmetrisch, haar in gezicht is niet symmetrisch en ook de romp zit niet exact in het midden ten opzichte van beide armen.
                Misschien nog eens proberen maar met een andere pose.

                Groetjes,

                Peter
                Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

                Comment


                • #9
                  Re: x-treme position

                  Oorspronkelijk geplaatst door SweetAsPepper Bekijk bericht
                  Steven, eerlijk gezegd vind ik de foto ook niet flatterend voor het model. Maar om even op de symmetrie terug te komen, die is er ook niet volledig. En dat is nu het punt met symmetrie: het werkt alleen als het perfect is. Paar puntjes: positie van de duimen is niet identiek, voeten zitten niet op zelfde hoogte, bikini is ook niet symmetrisch, haar in gezicht is niet symmetrisch en ook de romp zit niet exact in het midden ten opzichte van beide armen.
                  Misschien nog eens proberen maar met een andere pose.

                  Groetjes,

                  Peter
                  gaan we zeker niet meer proberen maar model was zeer tevreden kan u verzekeren als je in zo een positie staat dat het niet makkelijk is de beentjes even hoog te houden en de duimpjes ook nog op te letten . we hebben getracht er symetrie in te brengen zal ik het zo zeggen . in het andere topic anoniem is dit wel beter omdat dit minder inspanning vroeg voor het model. toch bedankt voor de commentaar .

                  Comment

                  Working...
                  X