Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik zal geen commentaar geven, dat laat ik aan jullie over...
meer foto's van Kelsey van Tellingen die dag in kleren van Magali Samoey: klik
MU door Elke Sinnesael
Last edited by Djonah Inc.; 11 januari 2012, 08:17.
Dit is een hele lekkere plaat. Niets qua model of belichting aan te merken.
De blauwe tint doet het erg goed.
Wel jammer van die tekst op de tegels. Het voegt niets toe en leidt wel af.
Ook vindt ik de setting niet passen bij het thema/model. Zo een model gaat niet in een verlaten pand/gang vol rotzooi lopen. Zeker niet als het zo is gekleed.
Had je geen thema, maar puur als mode foto bedoeld, was het helemaal kloppend geweest. Of het thema verdwaalt.
Het thema van de kledij is "circus in my head" en het hele gebeuren (kleur, locaties, composities) werd in samenspraak met de ontwerpster gekozen.
De tekst op de tegels had, in combinatie met de blik die als wat achterdochtig/angstig/zoekend naar de oorsprong van het "rare" geluid, moeten het beeld versterken dat de persoon in kwestie inderdaad bekeken en gevolgd werd door "big brother"
De reden waarom het verlaten pand gekozen werd was om de creepy-factor omhoog te krijgen en zo wat meer naar een Saw beeld te werken (hoewel daar de nadruk op roest en oranje/rood ligt).
Het gaat nu immers over het afbeelden van een Gollem-achtig gedachtenpatroon volgens de ontwerpster en daarin past het hele gebeuren wel vind ik/wij. Anders ging er natuurlijk voor een andere setting gekozen zijn ;-)
Het thema van de kledij is "circus in my head" en het hele gebeuren (kleur, locaties, composities) werd in samenspraak met de ontwerpster gekozen.
De tekst op de tegels had, in combinatie met de blik die als wat achterdochtig/angstig/zoekend naar de oorsprong van het "rare" geluid, moeten het beeld versterken dat de persoon in kwestie inderdaad bekeken en gevolgd werd door "big brother"
De reden waarom het verlaten pand gekozen werd was om de creepy-factor omhoog te krijgen en zo wat meer naar een Saw beeld te werken (hoewel daar de nadruk op roest en oranje/rood ligt).
Het gaat nu immers over het afbeelden van een Gollem-achtig gedachtenpatroon volgens de ontwerpster en daarin past het hele gebeuren wel vind ik/wij. Anders ging er natuurlijk voor een andere setting gekozen zijn ;-)
Dank je voor de toelichting. Teksten in beelden is eigenlijk 'not done'. Wil je iets duidelijk maken, dan moet dat door het beeld gebeuren.
Zonder de tekst, gaat de kijker zich al vanzelf afvragen waarom ze kijkt, wat haar angstig maakt. Dat is veel spannender voor het beeld. Iets wat natuurlijk die creepy-factor van de locatie versterkt.
De kijker wil graag iets hebben wat hij moet verzinnen, maar waar hij wel tot wordt gestuurd.
Comment