Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Thanks, Lennert! Het maakt(e) voor mij ook niet veel uit opzich. Daarom had ik'm ook eerst zo gepost. Maar ik moet wel toegeven dat ik'm nu net iets spannender/iets meer teasing vind.
Goed he , die update. Kleine zaakjes kunnen storend werken, vooral wanneer je er begint op te focussen. Maar deze heb je perfect opgelost en de plaat heel wat meer erotiserend gemaakt. Plaat met heel wat fantasie aspecten voor de kijker.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Ik vind het niet echt winters maar juist zomers, en daar ben ik blij om!
Maar waarom hebben die vrouwtjes dan toch van die kouwelijke rode handen...? Mijn tattoo-Karin had daar ook al zo'n last van....
Overigens een prachtplaat Kurt!
Topplaat!
Toning, model, alles zit echt lekker zo.
Ik vind net dat broekje er bij horen, het maakt je plaat net wat meer rock'n roll zo. Voor mij broekje terug aan
Mooi om te zien wat zo'n (ogenschijnlijk) klein detail het verschil kan maken. Vandaar dat een foto wel of niet aanspreekt.
Het werk was niet voor niets en heeft je foto imo goed gedaan.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Idd! Ben er ook tevreden mee. Had er eigenlijk al zelf aan gedacht tijdens het bewerken, maar de foto was bijna af en wou het online gooien... Het leek ook meer werk dan het uiteindelijk was en denk dat het wat - shame on me - gemakzucht en luiheid was dat de bovenhand nam! Nuja, as I said before, stoorde het broekje me ook helemaal niet, maar nu het weg is, is het wel spannender.
Comment