Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chapeau!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chapeau!

    It's been a while... again. Maar ik heb nog eens iets om te sharen! Een winters portret!



    UPDATE



    model: hanne schouteden
    mua: monique schouteden
    styling: véronique beliën
    Last edited by kurtvandeweerdt; 10 januari 2012, 10:38. Reden: update broekje weg
    . fashion & artist photography
    . www.kurtvandeweerdt.be
    . twitter . facebook . flickr

  • #2
    Re: Chapeau!

    Ik heb niet een een reactie hierop dus moet je het maar doen met: bedankt voor het posten.

    Comment


    • #3
      Re: Chapeau!

      Waauw! Dank je wel! Zo'n comment had ik echt niet verwacht... #zegdanniks
      . fashion & artist photography
      . www.kurtvandeweerdt.be
      . twitter . facebook . flickr

      Comment


      • #4
        Re: Chapeau!

        ik zeg wel iets en vind dit een topplaat.. maar ergens wist je dat al

        Comment


        • #5
          Re: Chapeau!

          Zeker een mooie Beetje spijtig van de hoed (graptjen hé)
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Chapeau!

            Thanks! Tja, die hoed... Ze was er nogal aan gehecht!
            . fashion & artist photography
            . www.kurtvandeweerdt.be
            . twitter . facebook . flickr

            Comment


            • #7
              Re: Chapeau!

              Een mooie rustgevende plaat met een doordachte belichting Pose zit goed , behalve de handjes maar dat is reeds gezegd. Verder even dat zwarte slipje weghalen.
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

              Comment


              • #8
                Re: Chapeau!

                Over de handjes was nog niks gezegd, toch?

                Het slipje... Mja, heb er ook over nagedacht. Als ik de crop 2:3 houd, vind ik de foto te krap worden op andere plaatsen... Al zegt niemand natuurlijk dat het 2:3 moet blijven, I know... En er huid in de plaats zetten... Ben ik mss ook wel even bezig... But I could give it a go!
                . fashion & artist photography
                . www.kurtvandeweerdt.be
                . twitter . facebook . flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Chapeau!

                  Oorspronkelijk geplaatst door kurtvandeweerdt Bekijk bericht
                  #zegdanniks
                  Dan niet... eigenlijk ben je het niet waard.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Chapeau!

                    Oorspronkelijk geplaatst door kurtvandeweerdt Bekijk bericht
                    Over de handjes was nog niks gezegd, toch?

                    Het slipje... Mja, heb er ook over nagedacht. Als ik de crop 2:3 houd, vind ik de foto te krap worden op andere plaatsen... Al zegt niemand natuurlijk dat het 2:3 moet blijven, I know... En er huid in de plaats zetten... Ben ik mss ook wel even bezig... But I could give it a go!
                    Met de handjes bedoelde ik het vasthouden van de hoed.....
                    Wat dacht je van 4:5 crop ? werkt dat niet... Ik ken je origineel niet dus het is wat gissen.

                    Groet
                    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Chapeau!

                      Oorspronkelijk geplaatst door go4it Bekijk bericht
                      Dan niet... eigenlijk ben je het niet waard.
                      Wait... you just said something?

                      Dude, wat had je verwacht dat ik daarop ging zeggen? Als ik zo'n comment bij u had geplaatst, had ik net zo'n reactie teruggehad! Lijkt me logisch. Wat voor een onvriendelijke toon is het ook eigenlijk: "Ik heb niks te zeggen, dus moet ge't maar doen met bedankt voor het posten" Really!? Lees het zelf nog eens een 5-tal keer ofzo... Wait, make that seven, just to be sure. Alsof er anders niemand op zou reageren...

                      Ik post hier een foto omdat ik daar meningen van wil weten, aanwijzingen, ... ja, zelfs kritiek. Maar zo'n comment heb ik hier echt nog nooit gezien! Totaal naast de kwestie! Hier is op't forum ergens een onderdeel Chit Chat... Daar gaan ze vast blij zijn met zo'n comment!

                      Maar toch bedankt voor alsnog te reageren. Bezorgt me wel exposure! Thanks!
                      . fashion & artist photography
                      . www.kurtvandeweerdt.be
                      . twitter . facebook . flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Chapeau!

                        Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                        Met de handjes bedoelde ik het vasthouden van de hoed.....
                        Wat dacht je van 4:5 crop ? werkt dat niet... Ik ken je origineel niet dus het is wat gissen.

                        Groet
                        Mja, dat lijkt idd niet heel natuurlijk, maar was geen andere foto helaas en wou de foto toch graag afwerken omdat ik het verder wel een goeie foto vond.

                        Origineel is het nog wijder, maar ze was al mooier gecropped. Feit is wel dat ik ze bewerkt heb in de cropped versie Dus, breder kan ik al niet meer gaan jammer genoeg. Eens even zien of er toch een andere crop mogelijk is.
                        . fashion & artist photography
                        . www.kurtvandeweerdt.be
                        . twitter . facebook . flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Chapeau!

                          Nice lady, nice pic... high quality

                          Ik zou wel het broekje wegwerken (crop idd houden zo) : warp of liquify zodat het broekje onder je kader komt. Geen halszaak, maar wel het proberen waard...
                          Groeten Dirk
                          Website : http://www.gakrid.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Chapeau!

                            mooie opname, de onderkant van de hoed staat er toch al niet op dus, croppen tot net boven het broekje mag/kan hier wel.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Chapeau!

                              Hmm, you're right! Waarom heb ik dat niet gewoon van de eerste keer gedaan!? Beter! Thanks!
                              . fashion & artist photography
                              . www.kurtvandeweerdt.be
                              . twitter . facebook . flickr

                              Comment

                              Working...
                              X