Vooruit nog één keer Maud (omdat ik zelf zo blij met haar foto's ben, en dat komt niet vaak voor )
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Maud (2)
Collapse
X
-
-
Re: Maud (2)
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk berichtIk hoef niet zo veel feedback als NIM en zijn mooie stoel, maar deze foto wordt zeker te saai gevonden?
(beetje provoceren )
Op zich lijkt de foto technisch gezien helemaal tiptop maar het beeld op zich spreekt me niet aan. Dit zou wellicht anders zijn moest ik het meisje echt kennen denk ik
Comment
-
Ik ga met Jos mee. Daarbij is deze vrij vlak van belichting, waardoor er weinig elasticiteit in de plaat zit. Dat maakt het minder aantrekkelijk en moeilijk om interesse op te wekken bij de kijker. Ik denk mocht je wat variatie hebben in de expressie en belichting dat deze plaat heel wat interessanter zou zijn.
Ik weeg mijn woorden PPPEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Dank jullie voor de reacties. Soms word je zelf "gevangen" door de blik van het model/meiske. Zo'n foto nestelt zich dan in je brein en gaat er niet meer uit. Dat heb ik bij deze foto. Blijkbaar werkt het bij de neutrale kijker totaal niet zo. Dat is wel goed om te horen. Mijn hoop is ooit met soortgelijke simpele foto's een snaar te gaan raken bij derden. Blijven oefenen is mijn credo dan maar
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk berichtDank jullie voor de reacties. Soms word je zelf "gevangen" door de blik van het model/meiske. Zo'n foto nestelt zich dan in je brein en gaat er niet meer uit. Dat heb ik bij deze foto. Blijkbaar werkt het bij de neutrale kijker totaal niet zo. Dat is wel goed om te horen. Mijn hoop is ooit met soortgelijke simpele foto's een snaar te gaan raken bij derden. Blijven oefenen is mijn credo dan maarEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Hallo,
een goede pose, een mooi model, eenvoudige set-up waardoor de aandacht naar de geportretteerde gaat. Kortom alle ingrediënten om een prachtig portret te maken en te tonen.
Maar mis ik nu net iets in je foto? Ja, die afwerking, de scherpe randjes wegvijlen, de finishing touch.
Wat ik hiermee bedoel? zie je Pm.
grt stefan
Comment
Comment