Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Persoonlijk vind ik deze minder, vanwege de compositie en de wat rare houding van het model. Waarbij het model heel krap in het kader zit. De arm en hand links lijken uit het niets te komen waarbij het de indruk wekt dat iemand hem tegenhoud aan het hoofd.
Wat de omzetting betreft vind ik het wel geslaagd
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Kan ik volledig volgen, dat model kan nie stilstaan en ik hou nogal van krappe kadreringen
Had het ook een beetje moeilijk met die ene hand, maar mijn eerste gedacht was dat het een leuk beeld was, en dan blijft dat zo
Maar thanks voor de reactie, volledig terecht
Comment