Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
☆ Dana ☆
Collapse
X
-
-
Re: ☆ Dana ☆
Mijn eerste gedachte, een knappe plaat..... Maar toen ik wat langer keek kon ik mij niet ontdoen van het gevoel dat er iets niet klopte. Namelijk de borst, die kijkt heel raar, waarschijnlijk omdat de tepel is weggelaten. Ik kan er ook naast zitten. Maar als je focused op die zone dan krijg je dat gevoel. Ik zal wel een seksist zijn
Ofwel is het de gebogen belichting op die borst. Een soort contour.
Verder een mooie plaatEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Mijn favorietwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtKers op de taart... het is een gemis
knap model ook
Comment
-
-
op zich vind ik dit een mooi beeld , zou heel mooi kunnen zijn denk ik als het softe net wat minder dominant zou zijn , en ja die tepel, was ook het eerste wat me opviel, er ontbreekt een "stukske" niet zo erg maar het kijkt wel wat raar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtMijn eerste gedachte, een knappe plaat..... Maar toen ik wat langer keek kon ik mij niet ontdoen van het gevoel dat er iets niet klopte. Namelijk de borst, die kijkt heel raar, waarschijnlijk omdat de tepel is weggelaten. Ik kan er ook naast zitten. Maar als je focused op die zone dan krijg je dat gevoel. Ik zal wel een seksist zijn
Ofwel is het de gebogen belichting op die borst. Een soort contour.
Verder een mooie plaat
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik vind hem goed maar moet ook zeggen dat de "missing" tepel raar overkomt...
Persoonlijk zou ik hem ter hoogte van de borst durven kadreren, al was het maar om de focus iets meer op haar - toch wel prachtige - Mondjeuh te houden!
Comment
-
Comment