Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze keer vind ik het minder mooi. Een beetje uitgebrand vind ik niet zo erg, maar die plek bij haar nek vind ik wat te groot en dus ook teveel aandacht krijgen. Ietsje minder zacht is ook goed.
Verder een goede compo.
bewerking gezicht past niet bij de rest van de bewerking.
zit te veel verschil in ten opzicht van de rest van het lichaam.
(heb je de kleuren uitvoering nog?).
grt,bouk.
bewerking gezicht past niet bij de rest van de bewerking.
zit te veel verschil in ten opzicht van de rest van het lichaam.
(heb je de kleuren uitvoering nog?).
grt,bouk.
Natuurlijk, maar zie groene tekst in de sticky!
@il corvo: je hebt gelijk van die witte plek, zometeen eens proberen updaten.
- > een update van één foto in SC ( na vraag van een ander BL-lid, want het is de bedoeling dat je de voor jou perfecte foto post, dus niet met het idee dan je binnen de kortste keren gaat aanpassen ), ofwel in dezelfde post (#1 dus), ofwel in een volgende, is GEEN tweede foto,
grt,bouk.
OK...laat dan maar.
was gewoon nieuwsgierig naar de kleurenversie....sorry.
grt,bouk.
Geen sorry, het lijkt mij gewoon dat je soms met 2 maten en gewichten "modereert".
In principe heb je gelijk over het posten waar je 100% achter staat. Maar soms kan/wil ik niet kiezen tussen 2 versies van 1 plaat, en dan is het imo dubbelposten om van elke versie een thread te maken. (Ook al vind je ze goed genoeg voor SC).
Comment