Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Iets te veel PS wat mij betreft maar da's wellicht persoonlijk.
Ge hebt er serieus in geknepen, voor of na de shoot, da weet ik nie
Daar en tegen staan er wel absolute juweeltjes op je website
Wie ben ik maar ja ....
De foto's staan hier om commentaar op te krijgen he ?
Ik vind het een prachtige foto maar zonde van de photoshop, it's so unreal !
Vanaf je klikt op het topic en de foto opent denk ik spontaan :" zucht, photoshop"
Het spijt me, ik kan er niets aan doen. Heb trouwens je website bekeken en daar zie ik nog meer van dat... Laat je modellen voor wat ze zijn, ze zijn mooi genoeg !
Sorry voor de reactie, is niet slecht bedoeld...
Hier (http://forum.belgiumdigital.com/f41/...ii-397762.html) is waarschijnlijk ook photoshop aan te pas gekomen maar het zo veel subtieler gedaan...
Ik vind dat hier absoluut geen misbruik van Photoshop gemaakt werd. Het is perfect gedaan. Een streling voor het oog!
Het is zeker goed gedaan ! Maar wat ik wil zeggen is dat je net voelt en ziet dat er een nabewerking gedaan is. Maar ja, dat is tegenwoordig de norm geworden, zelfs bij baby's ... We zullen er ons maar bij neerleggen zeker ?
Comment