Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik snap ook echt het nut niet van die lelijke diamanten/parels die je de laatste tijd meer en meer ziet opduiken moesten die er niet geweest zijn had ik dit veel meer kunnen apprecieren..
ik snap ook echt het nut niet van die lelijke diamanten/parels die je de laatste tijd meer en meer ziet opduiken moesten die er niet geweest zijn had ik dit veel meer kunnen apprecieren..
Wij blijken dezelfde mening te hebben bij dit thema, deze opmerking al gegeven in het vorige topic.
Bij deze blijf ik erbij, ogen hebben zo'n mooie gevoelsblik
en dan verknallen de diamanten het voor mij.
Wij blijken dezelfde mening te hebben bij dit thema, deze opmerking al gegeven in het vorige topic.
Bij deze blijf ik erbij, ogen hebben zo'n mooie gevoelsblik
en dan verknallen de diamanten het voor mij.
Het gaat jullie misschien verbazen maar de diamanten zijn ook voor mij een doorn in het oog/lip. Ik heb op dat moment de kans gehad haar te fotograferen zoals ze was, zonder MU aanpassingen te mogen doen. Je probeert er dan maar het beste van te maken
En de filter "remove diamants" is jammer genoeg nog niet terug te vinden in Ps...
Comment