Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nicole 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Nicole 2

    Zeer sterk!!
    Heel knap vastgelegd!!
    Proficiat met je HOF plaat!
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

    Comment


    • #47
      Re: Nicole 2

      Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk bericht
      doet me denken aan de beelden van Olivier Valsecchi, lijkt me supermoeilijk in beeld te brengen.

      Ch.
      eigenlijk viel het heel goed mee, of hadden we veel geluk.
      Denk dat we niet meer dan 5 tot 7 pogingen nodig hadden per foto.
      Ik had gedacht dat het moeilijker ging zijn.
      Een beetje geluk zal er ook wel in gezeten hebben.
      Een amateur maakt zich druk om scherpte
      een professioneel maakt zich druk in de verkoop
      een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

      Comment


      • #48
        Re: Nicole 2

        Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
        Zeer sterk!!
        Heel knap vastgelegd!!
        Proficiat met je HOF plaat!
        Gr Pascale
        dank u
        Een amateur maakt zich druk om scherpte
        een professioneel maakt zich druk in de verkoop
        een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

        Comment


        • #49
          Re: Nicole 2

          Ik had de reeks al gezien op FB, en was er meteen weg van. Proficiat met je verdiende HOF. Ooit wil ik ook wel eens een dergelijk "project" verwezelijken.
          Knap gedaan, en eveneens lof voor het model .
          Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines

          Comment


          • #50
            Re: Nicole 2

            Oorspronkelijk geplaatst door Mongogamgee Bekijk bericht
            Ik had de reeks al gezien op FB, en was er meteen weg van. Proficiat met je verdiende HOF. Ooit wil ik ook wel eens een dergelijk "project" verwezelijken.
            Knap gedaan, en eveneens lof voor het model .

            dank u

            zo'n project:= gewoon aan beginnen :-)
            Een amateur maakt zich druk om scherpte
            een professioneel maakt zich druk in de verkoop
            een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

            Comment


            • #51
              Re: Nicole 2

              leuke foto
              en heel mooi vastgelegd

              Comment


              • #52
                Re: Nicole 2

                had het je al gezegd hé !! Beestig beeldje, als ze deze in de BoF steken koop ik die alleen al voor deze foto

                Comment


                • #53
                  Re: Nicole 2



                  [Mod-LesC]Is dat echt een foto van jou? Lijkt wel heel sterk op foto's van deze site?
                  olivier, valsecchi, photographie, dust, french

                  Vandaar, achter een linkje.[/Mod]

                  Wel een verschil hé...

                  enne... wat die dubbele SC betreft: had ik ergens iets in gemist over een bilnaad blijkbaar. Dus cru gesteld: kont of tieten en ge moogt wel twee Sc's op een dag beginnen. Ach, whatever... het mag niet gezegd worden dat er geshopt werd, het mag allicht ook niet gezegd wordend at het een afkooksel is,... kunnen we maar beter geen comment geven hé.
                  Last edited by LesC; 2 januari 2012, 18:41. Reden: Foto achter linkje
                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

                  Comment


                  • #54
                    Re: Nicole 2

                    Ja en 't is zo dat alles dat hier op komt zo vernieuwend en nog nooit gedaan is hé...

                    Comment


                    • #55
                      Re: Nicole 2

                      Oorspronkelijk geplaatst door Guest Bekijk bericht
                      Ja en 't is zo dat alles dat hier op komt zo vernieuwend en nog nooit gedaan is hé...
                      Ha... nu weet ge ineens waarom ik geen foto's meer post: denk ik altijd van "dat heb ik precies al eens ergens gezien".
                      Last edited by zunoel; 9 oktober 2014, 11:47.
                      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                      www.musicinframe.be

                      Comment


                      • #56
                        Re: Nicole 2

                        Mooie opname !
                        Nikon
                        www.edkida.be

                        Comment


                        • #57
                          Re: Nicole 2

                          Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                          http://images.piccsy.com/cache/images/38711-7e257a-480-480.jpg

                          Wel een verschil hé...

                          enne... wat die dubbele SC betreft: had ik ergens iets in gemist over een bilnaad blijkbaar. Dus cru gesteld: kont of tieten en ge moogt wel twee Sc's op een dag beginnen. Ach, whatever... het mag niet gezegd worden dat er geshopt werd, het mag allicht ook niet gezegd wordend at het een afkooksel is,... kunnen we maar beter geen comment geven hé.
                          inderdaad heel groot verschil.
                          als je dan toch wil vergelijken:
                          Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

                          dan kon je bovenstaande foto beter hier bij zetten, dat gaat meer die richting op.
                          Alhoewel het totaal anders is van belichting en manier van uitvoeren
                          Bij bovenstaande foto lijkt het erop of er meel boven een ventilator wordt gegooid en dat je daardoor de verstuiving krijgt.
                          belichting is ook totaal anders.

                          En zet jij maar eens een foto neer die nog nooit is uitgevoerd.....
                          Ik heb geen idee wanneer fotografie begonnen is, maar al heel lang geleden in ieder geval.

                          2 topics op 1 dag?
                          zou kunnen hoor, in ieder geval niet bewust.

                          Maar goed, het is aan u om beter te laten zien. En vooral laat maar eens iets zien dat nog nooit gedaan is.

                          Of mijn foto's een flauw afkooksel is? Jij mag dat vinden, ieder zijn smaak.
                          Last edited by LesC; 2 januari 2012, 18:41. Reden: Foto's uit quote gehaald, geen herhaling!
                          Een amateur maakt zich druk om scherpte
                          een professioneel maakt zich druk in de verkoop
                          een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

                          Comment


                          • #58
                            Re: Nicole 2

                            Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                            kunnen we maar beter geen comment geven hé.
                            Doe het dan ook niet...


                            Oorspronkelijk geplaatst door Steven G. Bekijk bericht
                            inderdaad heel groot verschil.
                            als je dan toch wil vergelijken:
                            Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

                            dan kon je bovenstaande foto beter hier bij zetten, dat gaat meer die richting op.
                            Alhoewel het totaal anders is van belichting en manier van uitvoeren
                            Bij bovenstaande foto lijkt het erop of er meel boven een ventilator wordt gegooid en dat je daardoor de verstuiving krijgt.
                            belichting is ook totaal anders.

                            En zet jij maar eens een foto neer die nog nooit is uitgevoerd.....
                            Ik heb geen idee wanneer fotografie begonnen is, maar al heel lang geleden in ieder geval.

                            2 topics op 1 dag?
                            zou kunnen hoor, in ieder geval niet bewust.

                            Maar goed, het is aan u om beter te laten zien. En vooral laat maar eens iets zien dat nog nooit gedaan is.

                            Of mijn foto's een flauw afkooksel is? Jij mag dat vinden, ieder zijn smaak.
                            Ach Steven, laat hem doen
                            Elke foto is wel ergens op geïnspireerd, en zo kan je stellen dat elke foto wel een afkooksel is van iets. Is hij daarom minder goed? Zeker niet
                            Using the camera to defeat the habit of not seeing

                            Comment


                            • #59
                              Re: Nicole 2

                              Knappe plaat, je moet maar op het gedacht komen he. Het probleempje met de bloem, waarom niet even de dame in de zelfde houding plaatsen zonder bloem en dan een beeld overlay. Dat zou kunnen werken.
                              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                              Comment


                              • #60
                                Re: Nicole 2

                                Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                                Knappe plaat, je moet maar op het gedacht komen he. Het probleempje met de bloem, waarom niet even de dame in de zelfde houding plaatsen zonder bloem en dan een beeld overlay. Dat zou kunnen werken.
                                het is toch leuker om het in het echt te proberen
                                kunnen we nog eens lachen ook.

                                en zo goed ben ik niet in PS dus heb niet veel keuze
                                Een amateur maakt zich druk om scherpte
                                een professioneel maakt zich druk in de verkoop
                                een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

                                Comment

                                Working...
                                X