Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hoi,
Spreekt voor zichzelf. Laat maar weten wat jullie vinden.
Grtz Tigo
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Hoi,
Spreekt voor zichzelf. Laat maar weten wat jullie vinden.
Grtz Tigo
Moet eerlijk zijn dat ik het enkel door heb dat hij superman wil zijn door uw titel.
Als je deze foto bekijkt is het een sober portret, maar geen link...
Moet eerlijk zijn dat ik het enkel door heb dat hij superman wil zijn door uw titel.
Als je deze foto bekijkt is het een sober portret, maar geen link...
idem hier, maar wel een mooi, sober portret!
Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Re: wat ik later wil worden .... Hmmmm superman !!!
Ik vind hem echt heel mooi maar ik hou wel van dit type belichting !!
Ook de titel is gepast want ik heb de filmpjes van Superman ook wel is gezien omdat mijn zoontje die mooi vindt . Een feit is dat Superman ook steeds door het luchtruim klieft in diezelfde houding
goed gezien
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Mooi uitgelicht portret van een superman in wording.
De witte achtergrond is effectief wit al heb ik het idee dat je toch wat overstraling hebt bij zijn voetjes.
Zo ook zijn rode t-shirt lijkt te overstralen.
Ik mis misschien ook een lichtje in zij ogen.
pose en blik zijn ongetwijfeld super.
Kortom zeer fraai maar nog voor verbetering vatbaar.
@ Djamila en Happy Genes, de titel heb ik er bij verzonnen hoor. Ik vond het een beetje een vliegende superman houding
@ fotografieljakim, het missen van de lichtjes in de ogen komt doordat ik vrij extreem van de zijkanten heb belicht. Ik heb de foto bijna lichtjes willen overbelichten zonder te willen raken aan contrast in het gezicht. De kleine DOF en deze felle belichting zorgen dan ook voor het effect op de voetjes.
thnx voor de comments
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Comment