vond even geen andere naam voor deze.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ù%£?çà§
Collapse
X
-
-
Re: ù%£?çà§
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtvond even geen andere naam voor deze.....
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtAlsof dat terugdenken van haar uit elkaar spat in duizend en één mooie vogels en zij weet:
wat eens was, kan altijd wederkeren. Altijd.
Comment
-
-
-
Foto een minuutje te vroeg genomen
(ai nou kom ik in het overzicht van Madmax...)Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
ik ben even niet mee Henk.....wat bedoel je precies....?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtik ben even niet mee Henk.....wat bedoel je precies....?
Ik vergat trouwens behalve het grapje nog te zeggen dat ik het een top-plaat vindKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
thanks henk
ps; het zijn geen snippers van het kleed hoor, zouden vlinders moeten voorstellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtDat zijn toch snippers van het kleed dacht-ik?
Ik vergat trouwens behalve het grapje nog te zeggen dat ik het een top-plaat vind
Zelf ben ik al paar keer komen kijken en er stoort mij één iets:
Ze kijkt uit het beeld, het kijkt misschien beetje lekkerder door iets langwerpiger
en wat meer ruimte rechts (voor de kijker) .
Wel een hele leuke!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtthanks henk
ps; het zijn geen snippers van het kleed hoor, zouden vlinders moeten voorstellenKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk berichtLol, Henk wil tetten zien!
Zelf ben ik al paar keer komen kijken en er stoort mij één iets:
Ze kijkt uit het beeld, het kijkt misschien beetje lekkerder door iets langwerpiger
en wat meer ruimte rechts (voor de kijker) .
Wel een hele leuke!
wat Henk betrefd.....ik had het natuurlijk weer ni door he, moet ge ni vragen wa voor nen brave mens ik ben he....
Comment
Comment