Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op de eerste veel plaats bovenaan en je mist een gedeelte van haar voet... Waarom?
Op de derde foto ongeveer dezelfde comment, waarom die voeten er niet helemaal op?
Verder hangt over de foto's een groen gele zweem heb ik zo de indruk...
Tweede foto, die heeft ergens toch wel iets vind ik. Maar dan anders bewerkt voor mij.
Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself... Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...
Dacht even dat ik in de beoordeling aan het reageren was, mag dus inderdaad niet.
Klopt dus dat je er maar 1 mag posten en ter aanvulling erop vind ik ze zeker niet Showcase materiaal...
Blijven oefenen...
Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself... Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...
Comment