Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freedom...!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Freedom...!

    ...



  • #2
    Re: Freedom...!

    Het lijkt wel of ze van iets afspringt??
    Althans ,als ik het haar bekijk, lijkt het of ze weggeduwd wordt door de enorme torso?
    Het zet je in ieder geval aan het denken als je wat langer kijkt
    Wat velen ook gedaan hebben
    btw, de torso traint toch wat meer dan ik precies

    Comment


    • #3
      Re: Freedom...!

      Ondanks dat ik het een mooi plaatje vinden, met fijne figuranten en al even zo fijne figu-
      ren, vind ik er niks van freedom in terug. Integendeel, het lijkt me lang oefenen om er zo
      uit te zien en zo te doen.

      Comment


      • #4
        Re: Freedom...!

        vindt het en mooie foto ,en zit er al even naar te kijken ,en bij deze titel doet het vrouwelijke model wel en gevoel van freedom en ik het zal het even proberen uit te leggen ,zij springt en vliegt naar voren ,dus zij geeft het gevoel van vliegen iets toch wat vrijheid weergeeft ,en als ik de man zou zijn ja zou verbaasd zijn ook als er zo en model naar me afgevlogen komt .

        Voor mij en mooie en strakke plaat vanwege de models

        Groetjes
        Ardesign
        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

        Comment


        • #5
          Re: Freedom...!

          Knap vastgelegd en ik begrijp de titel ook wel, maar denk persoonlijk dat het beeld met een andere achtergrond nog sterker zou kunnen zijn.
          Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

          Comment


          • #6
            Re: Freedom...!

            Die kerel heeft paarse voeten
            Kan niet gezond zijn...
            Of misschien ligt het aan de monitor op het werk

            Ik volg Quinck, andere achtergrond, misschien ook Z/W of duotone, en het beeld zou sterker zijn...
            Nikon D200

            Comment


            • #7
              Re: Freedom...!

              Een foto die je inderdaad aan het denken zet.
              Lichaams- en gelaatsexpressie perfect vast gelegd.
              Op het juiste moment afgeduwd. (Waarschijnlijk wel met de motor .. )
              Maar ik vind ook wel dat de achtergrond minder scherp had mogen zijn.
              Het donker groen kan wel, maar dan onscherp.
              Met een 200mm op 2.8 of 3.5 zou dat moeten lukken.

              En idd vanwaar die paarse voeten?
              http://www.EAS007.jalbum.net

              Comment


              • #8
                Re: Freedom...!

                Op het juiste moment afgeduwd. (Waarschijnlijk wel met de motor ... )
                Nee, eigenlijk niet, ik heb slechts twee foto's genomen om dit te bekomen, bij de eerste

                vloog het haar niet zo mooi, en was de blik van de man minder intens, na wat bijsturen

                van de modellen, zat bij de tweede foto alles OK. (voor mij en de modellen toch )


                Maar ik vind ook wel dat de achtergrond minder scherp had mogen zijn.
                Het donker groen kan wel, maar dan onscherp.
                Met een 200mm op 2.8 of 3.5 zou dat moeten lukken.
                Hier moet ik benadrukken dat de foto wel degelijk op diaf 2.8 genomen is,

                exif staat er trouwens nog bij

                Groetjes, Daniel

                Comment

                Working...
                X