Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik ben wel fan van zo'n foto's, maar niet van deze, geen spanning in ogen/foto/kader. En bij zo'n close-ups misschien toch best de adertjes beetje bewerken. Nu te opvallend...
Dank aan de twee laatste voor het langskomen en de twee heel vershillende oordelen.
Voor wat de bloedvaten in de ogen betreft, ik ben nogal van de oude stempel en niet alles kan opgelost zijn met photoshop. Hier is het dus puur natuur.
Groeten.
....
Voor wat de bloedvaten in de ogen betreft, ik ben nogal van de oude stempel en niet alles kan opgelost zijn met photoshop. Hier is het dus puur natuur.
Dank aan de twee laatste voor het langskomen en de twee heel vershillende oordelen.
Groeten.
Voor mij hoef je het zeker niet te doen, zeg enkel mijn gedacht
Ik verplicht hem toch tot niks?
Ik vind enkel als het van zo dichtbij is dat het te neig opvalt voor mij...
Niks tegenstrijdigs aan, zoals ik al zei... Gewoon mijn mening
Enigste verschil: Als hij het aanpast ga ik de foto liever zien, indien niet, tjah dan niet
Zijn keuze nog altijd hé... Ik respecteer gewoon zijn keuze.
De adertjes storen me hier niet, maar wel de reflectie van de tafel (?) en zelfs de fotograaf in het oog. Ook vind ik het jammer dat het niet helemaal symetrisch is.
Dank chronix voor het commentaar.
Ik heb juist op het originele gezoomt en wat je voor een tafel neemt is de boord v/d sjaal voor haar ogen en ik heb er mijn eigen niet in gevonden.
Groetjes.
Comment