Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
mooie plaat maar....die benen....????? dat heb je met opzet gedaan, ben ik zeker van , alleen de reden ontgaat me?
Niet met opzet gedaan.. zo'n bloemetjespatroon is natuurlijk heel gezond, maar nogal tijdsrovend om te bewerken. De foto moest rap doorgestuurd worden voor publicatie, en daarna kan ik het ook niet meer opbrengen om er terug aan te gaan werken
Niet met opzet gedaan.. zo'n bloemetjespatroon is natuurlijk heel gezond, maar nogal tijdsrovend om te bewerken. De foto moest rap doorgestuurd worden voor publicatie, en daarna kan ik het ook niet meer opbrengen om er terug aan te gaan werken
jou kennende met altijd netjes afgewerkte platen gaat nu snel snel deze plaat afleveren en dan nog ter publicatie....vind het vreemd ....maar wil je dan wel geloven....
jou kennende met altijd netjes afgewerkte platen gaat nu snel snel deze plaat afleveren en dan nog ter publicatie....vind het vreemd ....maar wil je dan wel geloven....
T'is geen geweldige fascinerende publi, maar komt misschien als foto bij een van de volgende Facegirls in de P. Ik wou em nog voor maandag ochtend binnendoen, en omdat ik om 6u naar YES moest vertrekken, heb ik me dus een beetje gehaast..
Comment