Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Simple

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Simple

Voor de eerste keer, ben ik 100% tevreden van een foto
    Meningen mogen (en zullen) daar zeker in verschillen

www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Re: Simple

Zolang je der zelf tevreden over bent is het goed hé, ik heb mijn vragen bij de compositie, de geamputeerde tenen en de hand achter de dij, het is ook zo dat er meer licht zit op de knie en de voet dan het aangezicht. Maar dit is slechts mijn mening !

MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

en dat mag allemaal! Voor mij zijn het net de compo en de lijnen gevormd door de al dan niet geamputeerde ledematen die het doen Had ik alles er netjes opgezet, kreeg ik ene veel minder dynamisch en veel minder gevuld beeld. Dus, nog steeds a happy camper
      www.minnev.be
      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

van mij mag er gerust nog krapper gecropt worden. Een beetje meer licht op het gezicht mocht wel. (kan je doen door 2 RAW bestanden te combineren en een maskertje te gebruiken)
        Voor de rest wel een leuk beeld om naar te kijken. Sterke blik. Gewaagde maar toch relaxte pose.. Ze voelde zich duidelijk goed op haar gemak bij jou

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
          ........ Voor mij zijn het net de compo en de lijnen gevormd door de al dan niet geamputeerde ledematen die het doen Had ik alles er netjes opgezet, kreeg ik ene veel minder dynamisch en veel minder gevuld beeld.
          en mee eens hoor, goed shot.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Alle reden om hier blij mee te zijn! Knappe plaat
            Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
              en dat mag allemaal! Voor mij zijn het net de compo en de lijnen gevormd door de al dan niet geamputeerde ledematen die het doen Had ik alles er netjes opgezet, kreeg ik ene veel minder dynamisch en veel minder gevuld beeld. Dus, nog steeds a happy camper
              Vind ik ook . Is dit een sterk beeld?....ja ..dus vergeet al die regeltjes.....
              Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

http://shantiguru.1x.com

Comment

De regel is dat er geen regels zijn. Schoonheid treft doel. Altijd. Overal.

Comment

Mooie glamoreus en toch rauw.
                  Ik zou hem zeker nergens lichter maken.
                  Crop vind ik ook okee. Enige "minpuntje" van mijn kant is dat haar enkel net zo breed is/lijkt dan haar kuit. Als foto had ik het mooier gevonden als de kuit wat smaller was.
                  Mogelijk komt het door de pose, maar nejes hoor.

Comment

Working...
                  X