Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de douche

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• In de douche

Ik ben nog lang nie klaar met posten

www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Re: In de douche

mooi hoor, misschien nog effe rechtzetten of een kwartslag draaien naar rechts.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

rechtzetten zal niet lukken één van de 2 verticale lijnen zal altijd scheef staan (lopen niet evenwijdig door het perspectief). Nog meer draaien naar rechts dan snij ik haar hoofd af, wil ik niet, mooi hoofd.
      www.minnev.be
      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

mooie foto, ook zeer knap model met de juiste blik
        nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
          ......... Nog meer draaien naar rechts dan snij ik haar hoofd af, wil ik niet, mooi hoofd.
          bedoel de hele foto een kwartslag draaien.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

"uitstekend"

greetz
            Cheeta
            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
            flickr

Comment

Mooi vastgelegd.
              Grtjs

Comment

"vind ik leuk"
                http://www.jvs-photography.be/

Comment

Afgaande op de titel van je werk, vind ik het niet wat het moet zijn! Je hebt een model gefotografeerd voor iets wat voor een douche moet doorgaan, maar water is er niet te zien, dus vergeet die douche, normaal verwacht ik ook niet dat men in de douche gaat met je slipje nog aan ! De scheve lijnen zijn ook in grote mate een storend element in het beeld . Je had dus gewoon veel beter je model in lingerie of topless in de studio geplaatst tegen een neutrale achtergrond, dan had je ook een andere titel bedacht voor het werk.

Bedenk steeds dat het niet is omdat je iets naakt in beeld brengt, je ook een goede foto hebt !

MVG, Jeff c.
                  Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Hahahha
                    Effe een kort woordje uitleg.
                    1) Dit IS een douche, I don't care of je dat ziet of niet (heb er al een deel van haar geplaatst, tis een titel van een topic, relax)
                    2) Scheve lijnen, akkoord, maar het stoorde nog meer als één recht was en de andere scheef (je mag proberen hoor, behalve door 100truukjes, krijg je ze niet beiden recht)
                    3) Ik heb geen studio, ik was eens voor de verandering bij de buren gaan shooten omdat ik mijn slaapkamermuur beu was. Neutraal is mss makkelijker en soms beter (in dit geval mss wel), maar ik vind de structuren en kleuren best passen.
                    4) grove belediging, je ziet een tepel dus daar doe ik het voor? Ik heb voor haar nog nooit iets in de richting van naakt gefotografeerd om dit te vermijden :s Ik denk niet dat de reden waarom de rest hem mooi vindt die tepel is :s

Toch even vermelden: ik heb geen zin in een discussie hierover in dit topic, dus als je nog meer harde woorden heb, PM dan aub. Dankuwel.
                    www.minnev.be

Comment

lijnen
                      Jos
                      Site

Comment

recht
                        Maar haar hoofdje afgesneden. Ben echt geen regeltjes-n*ker, maar bij deze vond ik het niet leuk. Maar dat zal voor iedereen een kwestie van smaak zijn
                        www.minnev.be

Comment

Aangepaste versie vind ik ook sterker.

Mooi beeld
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                            Bedenk steeds dat het niet is omdat je iets naakt in beeld brengt, je ook een goede foto hebt !
                            MVG, Jeff c.
                            Ik ga hier toch volledig in mee... Die tepel waar jij het niet voor deed, die moest er voor
                            mij ook helemaal niet bij. Maar dat zal smaak zijn zeker. Ik zou ze zeker sterker gevonden
                            hebben moest de arm ervoor hebben gezeten. Naakt wilt inderdaad niet altijd zegge dat
                            het dan ook beter is .

Waarmee ik niet zeg dat jij het daarvoor deed, even voor de goede orde...

Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
                            Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

Comment

De weerspiegeling in de achtergrond vind ik erg storend.
                              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                              X