Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Niet persoonlijk op u hé Xavier (ik ken u niet, dus ja), maar mijn bedenking bij dit soort foto's is: Kon dit niet gekleed, moest dit naakt??
Zie er niet meteen de meerwaarde van in om dit idee naakt uit te voeren
en zou hem waarschijnlijk sterker vinden met kledij (valt dan nog te zien welke )
Niet persoonlijk op u hé Xavier (ik ken u niet, dus ja), maar mijn bedenking bij dit soort foto's is: Kon dit niet gekleed, moest dit naakt??
en zou hem waarschijnlijk sterker vinden met kledij (valt dan nog te zien welke )
tja , djamila en ribben : het klikt niet ...
verder vind ik het idee wel leuk (er is wel nog wat werk aan)
Plaat met veel potentiëel
Je zwart is wel niet overal zwart en het broekje zie je in de huid.
Denk dat een lichter/witter model en er een zwartwit-foto van maken ook mooi is.
+1 voor mij
Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself... Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...
Ik heb twee upadtes geplaatst, in kleur en in ZW. Ik heb getracht rekening te houden met jullie voorstellen. Schiet maar verder, ik leer bij.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment