Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kim

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kim

Mijn eerste echte ervaring met modellenwerk. Ik vond deze één van de betere. Ik hoop dat jullie hem ook een beetje ok vinden.
    Opbouwende kritiek altijd welkom, nog veel meer beelden van dit model op m'n blog.

kim

bedankt voor 't kijken.

Ch.
    www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Re: kim

Het model staat er 'naturelle' op en ook de lichtverdeling in het beeld vind ik mooi verdeeld en gedoseerd.
    Na iets langer kijken valt mij echter ook de (te) grote schouderpartij op. Misschien is dat te verbeteren door de rechter-benedenhoek een stuk donkerder te maken?

Guy
    www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

da begint al goe te lopen he om de combi te maken van flitslicht met aanwezig licht precies

just 2 kleine dingen, proberen van gezicht nog iets meer op te lichten zodat de kleur van de ogen beter doorkomt en ook het blauwige in het oogwit
      Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Een licht vlak in de achtergrond vind ik prima (bij dit beeld) maar die lichtpunt aan de linkerzijde zou ik weggehaald hebben. verder mooi naturel beeld
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Ik vind dit een knap beeld omdat het mij nog niet gelukt is!
          Maar ik denk dat je bij de arm en de knie/been wat meer overgang moet hebben.
          Je ziet dat het niet overloopt maar toch net iets extra denk ik
          Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

thx,

ja, op dit ogenblik concetreer ik me meestal op het sturen van het model, minder op het 'perfecte licht'. Zeker iets om verder aan te werken, bedankt voor de terechte bemerkingen.
            @ Userke, je hebt me goed op weg geholpen. Doe dit nu allemaal met één flitsje, en eventueel paraplu, maar moet weldra verder investeren in nog meer.

Ch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk bericht
              thx,

ja, op dit ogenblik concetreer ik me meestal op het sturen van het model, minder op het 'perfecte licht'. Zeker iets om verder aan te werken, bedankt voor de terechte bemerkingen.
              @ Userke, je hebt me goed op weg geholpen. Doe dit nu allemaal met één flitsje, en eventueel paraplu, maar moet weldra verder investeren in nog meer.

Ch.
              ja, het is keuzes maken soms he

de bemerkingen graag gedaan, zijn ook dingen die ik al doende geleerd heb zenne, perfectie vanaf de 1ste kan niet he, voor zover die dan ook al bestaat he
              voor locatie is eentje meestal genoeg, de paraplu zou ik zoveel mogelijk gebruiken als ik jou was omdat je licht wat meer verspreid wordt
              meerdere hebben, kan sowieso handig zijn
              als je eens de tijd vind, moet je eens een workshop gaan volgen, ga je veel van opsteken, en er zijn er verschillende die dit geven , niet enkel d_oracle
              als je wat dichter in de buurt wilt, kan je ook terecht bij fijnefotografie, kijk gerust eens op zijn site en informeer voor prijzen want hij doet ze deels op maat
              ook michel engelen en peter nackaerts geven er, tis maar wie je verkiest deels he

Comment

ja, ik moet me zowieso nog flink bijscholen. 't is een volledig nieuwe tak voor mij, eerder veel meer natuur en landschap gedaan, maar 't is toch leuk om een babbel te kunnen doen met je 'onderwerp' en dat lukt met een landschap niet zo goed.

ik ga es de namen af die jij hebt opgesomd.

ch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk bericht
                  ja, ik moet me zowieso nog flink bijscholen. 't is een volledig nieuwe tak voor mij, eerder veel meer natuur en landschap gedaan, maar 't is toch leuk om een babbel te kunnen doen met je 'onderwerp' en dat lukt met een landschap niet zo goed.

ik ga es de namen af die jij hebt opgesomd.

ch.
                  ja, een klapke slagen kan leuk zijn he

veel plezier met het opzoeken van de namen

bij geert ga ik vermoedelijk in januari een WS'ke volgen in ne specifieke tak ook

Comment

Working...
                  X