![](http://i782.photobucket.com/albums/yy104/JohanVDP/Livia/Livia8.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bite me
Collapse
X
-
-
Re: Bite me
Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk berichtSorry voor het direct zijn, maar ik vind dit eerder goedkoop uitzien...
En ik heb twee minuten zitten zoeken waarom...
De 'kledij' (soort) en te weinig bewerking van de foto (let op, foto, niet model)Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Ik moet toch ook wel meegaan in de bovenstaande reacties vrees ik. Is niet echt
geslaagd, ook door het KEIharde zonlicht van links. Dat doet de helft van het gezicht
uitbranden. Daarbij inderdaad het soort kledij niet echt gepast bij deze setting en
uiteindelijk is de foto niet mooi afgewerkt vind ik...
Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk berichtmaar is dit niet gewoon kwestie van smaak
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk berichtDjamila & Henk47,
Opmerkingen genoteerd en gerespecteerd, maar is dit niet gewoon kwestie van smaak
maar ja ik kan er niet aandoen dat het zo aanvoelt hé...
Comment
-
aan deze plaat is niet de minste zorg besteed , spijtig...
ik kan me moeilijk voorstellen dat het model deze foto van haar mooi gaat vinden, lijkt me niet....
een wat volslank model beeld je in ieder geval niet af op dezemanier, daar zijn andere poses voor die het model wel eer aandoen....
er is geen enkele nabewerking gebeurt wat toch wel nodig is in deze plaat...
verder vind ik het licht zeker niet mooi op deze manier eerder lelijk
ik zou zeggen, ga nog eens terug met dit model en besteed wat meer zorg aan de styling, poses , licht, en afwerking ...
Comment
-
Kan alleen maar volgen, in deze setting valt meer te doenwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
in volle zon komt het nooit goed. Ofwel moet je bijlichten met reflector, ofwel zon afschermen. Andere zaken zijn al verteld.
Ch.www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -
Comment
-
Comment