Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik denk dat je de mening moet vragen aan de dierenarsten.
Een eerlijkere mening zal zal je niet kunnen krijgen. Ik denk dat ze er tevreden zullen mee zijn.
Voor mij
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Als er al iets verbeterd moet worden, dan is het de gehurkte vrouw achter de hond. Mijn eerste gedachte was dat zij op de hond zat. Beter gekeken bleek dat dit niet zo is.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Super tof gedaan hoor Zullen ze blij mee zijn.
Enige, maar dat is achteraf, zou zijn dat de hond ook naar de cam had kunnen kijken. Dan was het helemaal tof geweest. Maar ja..krijg dat eens voor elkaar met zo'n groep
Super tof gedaan hoor Zullen ze blij mee zijn.
Enige, maar dat is achteraf, zou zijn dat de hond ook naar de cam had kunnen kijken. Dan was het helemaal tof geweest. Maar ja..krijg dat eens voor elkaar met zo'n groep
Ewel ik had exact dezelfde gedachte en om die reden dan toch maar niet gepost,
met heel die beestenboel lijkt het mij gewoon onmogelijk om
EN de modellen goed te laten uitzien EN dan nog keer de dieren er perfect op krijgen. (tenzij je enorm veel tijd en geduld hebt)
En de poses vallen al bij al nog mee ... idd zoveel "volk" op een foto! Niet verwonderderlijk dat er dan hier of daar eentje tussenstaat alsof ze dringend pipi moet doen.
En de poses vallen al bij al nog mee ... idd zoveel "volk" op een foto! Niet verwonderderlijk dat er dan hier of daar eentje tussenstaat alsof ze dringend pipi moet doen.
De veeartsen MOETEN content zijn!
Inderdaad veel volk en beestjes maar toch een erg luchtige foto.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Goed uitgelicht.
Niet eenvoudig een hond op de set rustig in pose te houden.
Heb dit ook al geprobeerd.
Ideaal zou natuurlijk geweest zijn dat de hond naar de fotograaf keek i.p.v. naar (ik denk) zijn baasje...
't was idd een boel volk. Normaal ben ik wel gewend om de aandacht van de honden en beestjes te trekken, maar bij de eerste beelden (tethered gewerkt) waren het steeds de meisjes die alle kanten opkeken...
Dan maar meer tijd in de dames gestoken...
@Rikketik LOL. Binnenkort dus op hun site in de w8kamer
Comment