Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mrs. K. ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mrs. K. ...

Zwart wit als toegevoegde waarde. Mrs. K. anders ...
    Lichtplan kan je nakijken op mijn blog.

Model : Karo
    MUA : the undersigned
    Team : CVOF

Slu !

Tjerri

Re: Mrs. K. ...

Het licht op haar rechteroog zit niet zo lekker, temeer omdat er wel een lichtbron op zit, maar z'n doel mist. De houding op zich vind ik ook niet zo lekker, in die zin dat, mede door het licht, het hoofd op het lichaam een vertekend beeld geeft.
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
      Het licht op haar rechteroog zit niet zo lekker, temeer omdat er wel een lichtbron op zit, maar z'n doel mist. De houding op zich vind ik ook niet zo lekker, in die zin dat, mede door het licht, het hoofd op het lichaam een vertekend beeld geeft.
      Hmm, bedoeling was dat rechteroog "weg viel in donkere partij". Rembrandtdriehoekje moest blijven. Lichtbron miste doel niet in dit geval. Is snoot die vest verder uitlichtte.
      Houding : mja, zo had ik het nog niet bekeken. Misschien had ik door rechterkraag beter uit te lichten die indruk vermeden.
      Tnx voor comment.

Tjerri

Comment

Vind de keuze van het licht bij dit model niet echt mooi uitvallen.
        Ze heeft al een wat hoekiger gelaat en nu door de schaduw en het leren jack erbij vind ik het eigenlijk iets van terminator weghebben.
        Mis alleen het rode licht nog in haar rechteroog

Ook heb je voor haar onderlichaam veel anders belicht dan haar gezicht. Vind dat ook wat minder uitpakken
        Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
          Ik volg.

Comment

Ik houd van dit soort foto's. Dus, laat maar komen.
            Met de onderrand van mijn scherm heb ik net onder de armen 'gecropt'. En dat geeft al een heel ander gevoel.
            Het enige dat mij dan nog 'stoort' (maar 't is al een groot woord) is de lichte vlek naast het donker oog. Ik zou die ook donker maken en dan zien wat het geeft. Nog krachtiger, denk ik.
            Ik zal nog komen kijken.
            Groetjes,
            Xavier
            Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
            Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
            Laat de commentaren maar komen.

Comment

Working...
            X