Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het eerste wat mij opviel was de middelvinger die niet gelakt is.
Voor de rest ziet het er wel glamour-achtig er uit maar een beetje te vlekkerig op het gezicht.
Hoe zit dat nou met dat haar op haar kin??
Als of dat er ingeplakt is???
Voor de rest ziet het er wel glamour-achtig er uit maar een beetje te vlekkerig op het gezicht.
beter kijken zou ik zeggen vinger zit tussen het haar en is wel gelakt
Haar vingerkootje is gewoon wat gebogen en bovendien bedekt met haar, waardoor je die nagel niet fatsoenlijk kunt zien. Kijk je goed, dan zie je inderdaad de kleur
Meh. Het krult gewoon naar voor.
Voor mij een prachtige foto. Lekker egaal en toch mooi gedetailleerd. Prachtig opgemaakt, zachte kleuren. Deze schreeuwt "te veel paintbrush" uit maar doordat het zo gedetailleerd is ook weer niet. Erg speciaal!
Comment