Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi joh.
Wat ik nog mooier zou vinden is een lichte blur over dat kleding stuk op d'r linker schouder. Niet zo wazig maken al d'r rechter natuurlijk. Dan gaat er iets meer aandacht naar het gezicht.
Prachtige (sensuele ) blik. Een mooie foto, maar er zijn 2 (kleine) dingetjes die mij opvallen:
- door de schaduw lijkt haar rechterneusgat optisch een heel stuk groter (heb het zelf ook eens gehad bij een van mijn foto's, dus misschien let ik er daardoor extra op?)
- het lichte driehoekje onderaan links (eventueel wegdoen)
Prachtige (sensuele ) blik. Een mooie foto, maar er zijn 2 (kleine) dingetjes die mij opvallen:
- door de schaduw lijkt haar rechterneusgat optisch een heel stuk groter (heb het zelf ook eens gehad bij een van mijn foto's, dus misschien let ik er daardoor extra op?)
- het lichte driehoekje onderaan links (eventueel wegdoen)
Guy
thanks voor de reminders. Ik zag het tijdens het shoppen ook, maar aangezien het het aan de schaduwkant zit, stoorde het mijzelf niet. Maar kan best zijn dat het raar oogt. Geen idee eigenlijk. Dat is vaker zo dat als je ergens op gewezen wordt en er langer naar kijkt dat je het op de een of andere manier storend gaat vinden. Hmm.
Maar het is te voorkomen door een iets ander hoek en/of lichtopstelling idd.
Driehoekje onder zou gecloond kunnen worden, maar dan zoek ik liever een andere crop denk ik. HEb nog wat speling. Ik kijk er later nog wel eens naar.
Bloesje stoort wat, maar ja, tis opdracht en fashion neem ik aan, je zult het zelf niet uitgekozen hebben.
Je produceert nogal wat, is het alleen nog steeds zaterdagwerk vraag ik me af....
groeten, Henk
Nuja, hoe meer tijd MadMax heeft, hoe meer schoon platen hier komen,
dus voor mij alleszins niet gelaten!
Vind ik ook, vooral zijn ice serie knalt er weer prachtig uit.
Ik ben niet jaloers. Ik weet toch dat ik dat niveau niet kan halen. en heb daar vrede mee.
Hoewel....
Nuja, hoe meer tijd MadMax heeft, hoe meer schoon platen hier komen,
dus voor mij alleszins niet gelaten!
Vind ik ook, vooral zijn ice serie knalt er weer prachtig uit.
Ik ben niet jaloers. Ik weet toch dat ik dat niveau niet kan halen. En heb daar vrede mee.
Comment