Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Portret

Floor @ Fresh Model Management
    Styling: Yannick Kranstauber
    Hair/Make-up: Saray

Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Portret

Leuk ZW, maar vind die strepen minder...

Die blik

Comment

Nice
      www.minnev.be
      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

mooie expressie van het model, knappe omzetting.
        zelf zou ik onderzijde een beetje croppen tot onder de halslijn, dan is hij top.
        leo.m.

Comment

mooike
          The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
            Leuk ZW, maar vind die strepen minder...

Die blik
            Als ik doorheen die strepen kijk, zie ik een machtig portret! Het is een stijl die me aanspreekt!
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Heel mooi joh.
              Wat ik nog mooier zou vinden is een lichte blur over dat kleding stuk op d'r linker schouder. Niet zo wazig maken al d'r rechter natuurlijk. Dan gaat er iets meer aandacht naar het gezicht.

Comment

Wat een intensieve blik; als Anna Magnani in een neo realistisch meesterwerk. Prachtig.

Comment

Prachtige (sensuele ) blik. Een mooie foto, maar er zijn 2 (kleine) dingetjes die mij opvallen:
                  - door de schaduw lijkt haar rechterneusgat optisch een heel stuk groter (heb het zelf ook eens gehad bij een van mijn foto's, dus misschien let ik er daardoor extra op?)
                  - het lichte driehoekje onderaan links (eventueel wegdoen)

Guy
                  www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
                    Prachtige (sensuele ) blik. Een mooie foto, maar er zijn 2 (kleine) dingetjes die mij opvallen:
                    - door de schaduw lijkt haar rechterneusgat optisch een heel stuk groter (heb het zelf ook eens gehad bij een van mijn foto's, dus misschien let ik er daardoor extra op?)
                    - het lichte driehoekje onderaan links (eventueel wegdoen)

Guy
                    thanks voor de reminders. Ik zag het tijdens het shoppen ook, maar aangezien het het aan de schaduwkant zit, stoorde het mijzelf niet. Maar kan best zijn dat het raar oogt. Geen idee eigenlijk. Dat is vaker zo dat als je ergens op gewezen wordt en er langer naar kijkt dat je het op de een of andere manier storend gaat vinden. Hmm.

Maar het is te voorkomen door een iets ander hoek en/of lichtopstelling idd.

Driehoekje onder zou gecloond kunnen worden, maar dan zoek ik liever een andere crop denk ik. HEb nog wat speling. Ik kijk er later nog wel eens naar.

Thanks allemaal
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

2 keer perfect..

Comment

Bloesje stoort wat, maar ja, tis opdracht en fashion neem ik aan, je zult het zelf niet uitgekozen hebben.
                        Je produceert nogal wat, is het alleen nog steeds zaterdagwerk vraag ik me af....
                        groeten, Henk
                        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                          Je produceert nogal wat, is het alleen nog steeds zaterdagwerk vraag ik me af....
                          groeten, Henk
                          Misschien had hij wel keer een zondag vrij?

Nuja, hoe meer tijd MadMax heeft, hoe meer schoon platen hier komen,
                          dus voor mij alleszins niet gelaten!

Comment

Vind ik ook, vooral zijn ice serie knalt er weer prachtig uit.
                            Ik ben niet jaloers. Ik weet toch dat ik dat niveau niet kan halen. en heb daar vrede mee.
                            Hoewel....
                            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                            (BD1383NL)

Comment

Vind ik ook, vooral zijn ice serie knalt er weer prachtig uit.
                              Ik ben niet jaloers. Ik weet toch dat ik dat niveau niet kan halen. En heb daar vrede mee.
                              (BD1383NL)

Comment

Working...
                              X