Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ukkie
Collapse
X
-
-
Re: ukkie
Het is altijd moeilijk om meer fotografisch gestyleerde foto's van kids te beoordelen.
Het kind heeft een heel mooie blik, maar de harde toning, achtergrond en afwerking vind ik er haaks op staan. Sorry, ik vind dit niet mooi afgewerkt, kan me niet vinden in de styling van de foto. Misschien dat anderen dit beter kunnen smaken.
-
ik vind de foto mooi, cute little thing! Volgens mij heeft de foto toch iets magisch... ik kan technisch geen beoordeling doen maar dit is voor mij zeker een foto om naar te kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtHet is altijd moeilijk om meer fotografisch gestyleerde foto's van kids te beoordelen.
Het kind heeft een heel mooie blik, maar de harde toning, achtergrond en afwerking vind ik er haaks op staan. Sorry, ik vind dit niet mooi afgewerkt, kan me niet vinden in de styling van de foto. Misschien dat anderen dit beter kunnen smaken.
Comment
-
bedankt Vinny, Dave en Nena....
kwist niet goed of ik dit portretje hier moest tonen....mooie meisjes krijgen hier, begrijpelijk, meer reactie, maar kvond deze toch de moeite.
In elk geval : bedankt om jullie mening hier neer te pennen! zeker de moeite waard!groetjes
hilde
Comment
Comment