Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ukkie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ukkie

groetjes
    hilde

Re: ukkie

Het is altijd moeilijk om meer fotografisch gestyleerde foto's van kids te beoordelen.

Het kind heeft een heel mooie blik, maar de harde toning, achtergrond en afwerking vind ik er haaks op staan. Sorry, ik vind dit niet mooi afgewerkt, kan me niet vinden in de styling van de foto. Misschien dat anderen dit beter kunnen smaken.
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

ik vind de foto mooi, cute little thing! Volgens mij heeft de foto toch iets magisch... ik kan technisch geen beoordeling doen maar dit is voor mij zeker een foto om naar te kijken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
        Het is altijd moeilijk om meer fotografisch gestyleerde foto's van kids te beoordelen.

Het kind heeft een heel mooie blik, maar de harde toning, achtergrond en afwerking vind ik er haaks op staan. Sorry, ik vind dit niet mooi afgewerkt, kan me niet vinden in de styling van de foto. Misschien dat anderen dit beter kunnen smaken.
        Ik volg hier wel een beetje, maar als je hem anders snijdt, vind ik dat ukkie sterker kan maken. Een 4/5 snede waar je door het hoofd snijdt en zodoende die crispy haarsprietjes niet meer hebt.
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

bedankt Vinny, Dave en Nena....
          kwist niet goed of ik dit portretje hier moest tonen....mooie meisjes krijgen hier, begrijpelijk, meer reactie, maar kvond deze toch de moeite.
          In elk geval : bedankt om jullie mening hier neer te pennen! zeker de moeite waard!
          groetjes
          hilde

Comment

Working...
          X