Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Meer van hetzelfde, zit iets in maar inderdaad: waarom heeft die dokter dan zoveel kleren aan? Omdat het, heel cru gesteld, een veredelde vorm van tetten-schieten is. Dat is onder meer wat er een beetje fout zit in dit concept en wat me al van het begin stoort, maar dat mag niet gezegd worden blijkbaar.
EDIT: ik zal het wat nuanceren met "ik mis subtiliteit en een diepere laag in deze compositie".
Misschien heb ik een nieuwe bril nodig, maar ik heb in deze reeks nog geen tetten gezien.
Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeckBekijk bericht
Misschien heb ik een nieuwe bril nodig, maar ik heb in deze reeks nog geen tetten gezien.
Het was u misschien ontgaan, maar ik maakte er een karikatuur van, beetje overdreven in de verf zitten wat er voor mij subtiel aan schort.
Kan zijn dat zommigen interpreteren als "minder", iets met verwachtingspatroon enzo...
G
Na die eerste twee waren mijn verwachtingen niet alm te hoog in elk geval. Sorry, maar ben er echt niet van overtuigd. TS heeft hier al veel beter werk gepost.
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Comment