Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Arrogance

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Arrogance

Nog eentje uit de improvisatieshoot

www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Re: Arrogance

Jättebra

Heel mooi licht!
    Mijn website | Facebook

Comment

Heel lekkere foto! Vind het leuk dat je de intensiteit van de ogen nog ziet doorheen het haar.

Maar ik ben blijkbaar echt een linkskijker, zou hem liever gespiegeld zien denk ik
      Kijkt gemakkelijker
      (Ja ik ben raar )

Comment

Ik vind dit een mooie foto. Komt heel natuurlijk over.
        Alleen de link met de titel zie ik niet zo, voor mij komt dit niet arrogant over (maar uiteindelijk doet dat geen afbreuk aan de knappe foto).

Peter
        Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SweetAsPepper Bekijk bericht
          Ik vind dit een mooie foto. Komt heel natuurlijk over.
          Alleen de link met de titel zie ik niet zo, voor mij komt dit niet arrogant over (maar uiteindelijk doet dat geen afbreuk aan de knappe foto).

Peter
          Nu je het zegt, niet gelet op titel, voor mij persoonlijk straalt die lust uit

Comment

Is dit voor een modeblad?
            Flickr PBase
            Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

Hey cool, thanks allemaal
              Goh, twas zijn idee, ik ben niet goed in titels (en had al Claudio, claudio 1 etc gehad )
              en lol, nee niet voor een modeblad, claudio was effe langsgekomen en snelsnel wat foto's in mijn kamer gemaakt koppie onder de douche gestoken, tshirt uit, één lampje en rap wat foto's gmaakt. Maar wat een compliment
              www.minnev.be
              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Working...
              X