...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
- Up...! (a little NSFW)
Collapse
X
-
-
Re: - Up...! (a little NSFW)
vind'k prachtig!! mooie blik, mooie combo van haarkleur met achtergrond. enkel is het net alsof ze op de linkse wang (rechts voor de kijker) een donkere plek heeft... maar stoort niet
btw mooie meid ook!You only live once...
-
had iets heeeel anders in mijn hoofd om hier neer te pennen, maar laten we het maar houden op:
mooie opname, waarbij het glimmertje op de onderlip te veel opvalt.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Wederom een mooie Heel fijne toning!Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Mooie foto met zeer fraai kleurgebruik.
Guy De Westelinck
Comment
-
Gewoonlijk vind ik het werk van Fotodan schitterend, maar hier snap ik echt niet waarom de commentaren zo positief zijn?
Ik vind eerst en vooral die achtergronddoek erg storend voor de foto. De houding van het model vind ik ook nogal onnatuurlijk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart H Bekijk berichtGewoonlijk vind ik het werk van Fotodan schitterend, maar hier snap ik echt niet waarom de commentaren zo positief zijn?
Ik vind eerst en vooral die achtergronddoek erg storend voor de foto. De houding van het model vind ik ook nogal onnatuurlijk.
Maar ja, smaken verschillen!
Bij deze dus ook terug geen fan, sorry!
Comment
-
De toning en dat haar
De pose, bwa, ok, maar niet mijn ding en de achtergronddoek nog minder
Maar om naar te kijkenwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart H Bekijk berichtDe houding van het model vind ik ook nogal onnatuurlijk.
Voor de rest geen slechte foto ... doek valt over te discussiëren denk ik ... Toning is m'n ding niet ...Canon EOS 6D + Canon EF 24-105 F4L, Canon EF 50mm 1.8, Tamron SP AF 2.8 Macro, Speedlight 430EXIIYou don't take a photograph. You make it - Ansel Adams
Comment
-
Ik vind alles zo mooi aan deze plaat, dat ik het zoooo jammer vindt dat het achtergronddoek is vergeten eerder uit de motteballen te halen. Ik kan niet geliven dat dit bewust is gedaan.
Is hier dan niets aan te shoppen?
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment
Comment