Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dromen in rood

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dromen in rood

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
    Als NSFW bedoeld is voor mensen te lokken

Robby BB
    Jeeeeeeezes, met verkeerde been uit bed gestapt of zo?

Sorry hé dat ik ten onrechte NSFW heb gebruikt, maar ik kon me voorstellen dat je in bepaalde professionele omgevingen toch in problemen kan raken wanneer zo'n foto op je scherm zou staan als je baas net binnenstapt.
    Dus als iemand me eens heel precies de regels rond NSFW wil uitleggen dan zal ik me daar in het vervolg heel graag aan houden.

Ik respecteer je mening over de scherpte en ik stel vast dat er (zoals ik verwacht had) voor en tegenstanders zijn. Gelukkig maar want anders werd het heel erg saai hier.

Peter
    Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SweetAsPepper Bekijk bericht
      Jeeeeeeezes, met verkeerde been uit bed gestapt of zo?

Sorry hé dat ik ten onrechte NSFW heb gebruikt, maar ik kon me voorstellen dat je in bepaalde professionele omgevingen toch in problemen kan raken wanneer zo'n foto op je scherm zou staan als je baas net binnenstapt.
      Dus als iemand me eens heel precies de regels rond NSFW wil uitleggen dan zal ik me daar in het vervolg heel graag aan houden.

Ik respecteer je mening over de scherpte en ik stel vast dat er (zoals ik verwacht had) voor en tegenstanders zijn. Gelukkig maar want anders werd het heel erg saai hier.

Peter
      Nee een vaststelling
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Croppen boven borsten?
        Geen NSFW?

Zijn jullie zot???

Met of zonder tepel, het blijven blote borsten... En ik kijk soms op m'n werk, en dan laat ik de NSFW's aan de kant voor 's avonds... (95% mannen op de werkvloer )
        Dus ik ben blij dat hij het erbij gezet heeft!

En ja kan er ook wel inkomen dat er voor- en tegenstanders zijn voor dit soort portretten, maar persoonlijk heb ik veel liever deze foto waar je duidelijk de bedoeling ziet van de (on)scherpte, dan een portret waar het model je aankijkt met blurry ogen....
        Het is gewoon een leuk plaatje

En niet vergeten: mijn mening

Greetz
        Djamila

Comment

Working...
        X