Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beauty Has A Face....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beauty Has A Face....

Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
    ..........
    gewoon een geval van credits geven aan hen die het toekomt
    wat een onzin.
    dat kan je toch overal vermelden.
    en als je ze dan zo nodig credit wil geven, vind ik dat ze er nu maar bekaaid af komen met lettertjes die bijna niet zijn te lezen daar in die linkerbovenhoek.
    nee.....geen goed excuus die tekst in de foto zelf.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

- Robby, Waar had je de tekst liever gezien dan? Zoals sommige fotografen gewoon over haar hals / borst heen?
      gewoon een geval van credits geven aan hen die het toekomt

Bedankt voor de reacties!
      Dit kan dan wel op een iets elegantere manier bij deze elegante dame. Zij verdient beter
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Wat zou je eleganter vinden?
        Ik sta open voor goede ideeen. Maar t MOET op de foto. Deze foto wordt op dezelfde manier namelijk ook op facebook e.d gebruikt, en daar wordt nog weleens de credits vergeten
        Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Wat zou je eleganter vinden?
          Ik sta open voor goede ideeen. Maar t MOET op de foto. Deze foto wordt op dezelfde manier namelijk ook op facebook e.d gebruikt, en daar wordt nog weleens de credits vergeten
          Ik ben van mening dat je een onderscheid moet maken tussen Facebook en BD.
          Hier zou je het onder de foto kunnen plaatsen en mischien op Facebook ook wel.
          Als het dan toch op de foto moet, elegantere letters, mischien transparante letters zoals een watermerk maar dan iets leesbaarder, in het gamme van de kleur van de achtergrond.
          Robby BB

Comment

Die mening deelde ik ook, totdat het een paar keer fout is gegaan met de verkeerde versie plaatsen.
            Het is niet handig om meerdere versies te hebben.

Ik heb me bij dit laten inspireren bij de tekst die je vaak in bladen ziet staan, kleine saaie letters ergens in een hoekje.
            Transparant doe ik sowieso ook, maar altijd zo dat het wel bij de foto past. Dit is eigenlijk de eerste foto dat ik er commentaar op krijg, maar bij een witte achtergrond is het ook heel lastig.
            Deze is op 60% opacity.
            Qua sterkte daardoor minder sterk dan de donkere kleuren in haar haar / ogen, en daarvoor voor mij deze keuze geweest..

Nadeel van sierlijkere letters is dat ze gelijk zoveel groter worden. Dit zijn 2px letters
            Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Die mening deelde ik ook, totdat het een paar keer fout is gegaan met de verkeerde versie plaatsen.
              Het is niet handig om meerdere versies te hebben.

Ik heb me bij dit laten inspireren bij de tekst die je vaak in bladen ziet staan, kleine saaie letters ergens in een hoekje.
              Transparant doe ik sowieso ook, maar altijd zo dat het wel bij de foto past. Dit is eigenlijk de eerste foto dat ik er commentaar op krijg, maar bij een witte achtergrond is het ook heel lastig.
              Deze is op 60% opacity.
              Qua sterkte daardoor minder sterk dan de donkere kleuren in haar haar / ogen, en daarvoor voor mij deze keuze geweest..

Nadeel van sierlijkere letters is dat ze gelijk zoveel groter worden. Dit zijn 2px letters
              Volgende keer een gulden middenweg
              Robby BB

Comment

EXCELLENT portrait capture with beautiful soft lighting and of course good PS work on her face
                I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

k o m b i z z

Comment

Working...
                X