Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Alleen voor rokers
Collapse
X
-
-
-
Re: Alleen voor rokers
De blik is mooi, maar het BH bandje veel minder, lingerie mag nooit gezien worden tenzij je ze fotografeert !Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtDe blik is mooi, maar het BH bandje veel minder, lingerie mag nooit gezien worden tenzij je ze fotografeert !
Bij deze foto stoort het me niet: het is ook wit, ziet er natuurlijk uit. So what!!
(natuurlijk is dit ook maar een mening net als die van Digipics)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk berichtVind ik persoonlijk een "onzin" regel , het stoort of het stoort niet. Zo vaak roepen mensen , mooie foto maar jammer van het BH bandje alsof dat nooit te zien mag zijn.
Bij deze foto stoort het me niet: het is ook wit, ziet er natuurlijk uit. So what!!
(natuurlijk is dit ook maar een mening net als die van Digipics)
Vind de blik super!
Enige wat ik wat minder vind is hoe het jurkje/kleedje erg wijd uit lijkt te lopen.
Dit komt o.a. door de laagjes waarin de voorkant hangt maar bijna niet te zien is door de kader.
Ik zou hier daarom best nog een stuk van onder af durven te snijden zodat haar elleboog aangesneden is en daarmee dat stukje van het jurkje wegvaltLook, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.
Comment
-
-
een mooie opname.
misschien had een sigaar meer indruk gemaakt.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Dank voor de reactie's,
1 spijtig voorval : heb digipics357 op mijn negeerlijst staan om zijn steeds wederkerende flauwe commentaren niet te moeten lezen, maar nu quoten jullie deze ..... dus vallen ze toch nog voor mijn ogen
moderator is daar geen oplossing voor, want ben digipics357 echt wel beu. ?Jos
Site
Comment
-
Digi heeft wel een punt normaalgesproken, maar bij deze is het totaal geen probleem omdat het geheel bij de styling past. Stoort mij dus ook niet.
Vind deze foto ook wel een stuk beter dan die vorige vierkanteGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtDe blik is mooi, maar het BH bandje veel minder, lingerie mag nooit gezien worden tenzij je ze fotografeert !
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht... 1 spijtig voorval : heb digipics357 op mijn negeerlijst staan om zijn steeds wederkerende flauwe commentaren niet te moeten lezen, maar nu quoten jullie deze ..... dus vallen ze toch nog voor mijn ogen
moderator is daar geen oplossing voor, want ben digipics357 echt wel beu. ?
("Liever dwarsligger dan brandhout" zei ooit een bekend Genks politicus.)
De enige remedie is: niet meer posten.
Ik vind de foto wel mooi, omwille van de verschillende gradaties in het wit.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtkijk eens wat meer om je heen en volg de modetrend.
grt,bouk.
Dat is geen uitleg Bouk ... Ik zal steeds fotograferen hoe ik vind dat het nodig is, en BH bandjes zijn voor mij not done , tenzij ik een lingerieschoot doe ! Dat heeft niets met modetrend te maken.Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtDat is geen uitleg Bouk ... Ik zal steeds fotograferen hoe ik vind dat het nodig is, en BH bandjes zijn voor mij not done , tenzij ik een lingerieschoot doe ! Dat heeft niets met modetrend te maken.
Je bent daar voorstander van of niet. Maar er is een verschil dat je lingerie ziet uit slordigheid of dat je echt wil dat de mensen je lingerie zien.
Dit is voor foto's ook zo wat mij betreft. Hier hebben we volgens mij een grensgeval,
Voor slordigheid is het teveel om slordig te zijn en om het echt te laten zien is het te weinig. Ik denk dat Digipics en Bouk allebei gelijk hebben.
Laat dit BH bandje volledig naar beneden hangen dan zou dat de arrogantie van het model nog meer benadrukken wat voor mij de foto ten goede zou komen,
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
Comment