Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Window dressing"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• "Window dressing"

Nog eentje van even geleden, ook gewoon met beschikbaar licht genomen. Heb lang zitten aarzelen tussen kleur (kamer had donkere paarse tinten die wel mooi contrasteerden met het groen van de bladeren), maar het is toch deze geworden.

Aangepaste versie (kader weg + beetje rechtgetrokken)

Eerste versie

Ben (zoals steeds) benieuwd naar wat jullie vinden.

Peter
    Last edited by SweetAsPepper; 14 oktober 2011, 10:08. Reden: Ben niet zeker of dit NSFW is en dus toch maar toegevoegd
    Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Re: "Window dressing"

Niet zo erg flatterend he...
    Ik vind het idee goed, maar had dan liever een volledig 'schaduwsilhouet' gezien, die assymetrische lichtplekken op haar linkerbil doen niet veel goeds voor haar (mooie) figuur.
    Ook iets mis gegaan in post-processing? Zie een serieuze halo, en dan vooral aan haar linkerarm

Just my 2 cents
    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

vind dit mooi gedaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Paar kleine dingen die hersteld zouden kunnen worden, zie Minne, en dan ook het rechtzetten bij zo'n symmetrische plaat. (raam heb ik het dan over)

Maar los daarvan vind ik het echt prachtig
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

dat randje weg, en je hebt een top plaat

Comment

Die halo is de reflecterende licht van de arm op het hout. Akkoord met de lichtvlek.
            Net een aant-kruis-genageld Jezeke :-)

Comment

vind het licht wel mooi inclusief (minimale) halo.
              Waarom heb je heb ietsje scheef ggehouden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                Niet zo erg flatterend he...
                Oeps, deze begrijp ik niet helemaal (tenzij het gaat over je bemerkingen over de lichte vlekken op de bil), kan je even aangeven wat je precies bedoelt?

Het raam staat inderdaad niet helemaal recht, dat is wellicht het gevolg van nog ontbrekende post-processing ervaring ... wordt aan gewerkt ;-)

Bedankt iedereen voor de positieve en opbouwende commentaren.

Peter
                Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Comment

beetje rechtzetten, rand erond wegcroppen en t is een meesterwerk.

schaduw op de bil stoort me helemaal niet en lijkt me heel moeilijk te vermijden als de benen zo gekruist zijn. Radiator onderaan maakt het af.
                  The Knight That Says Ni...kon

Comment

Zeker niet slecht in zijn geheel !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SweetAsPepper Bekijk bericht
                      Oeps, deze begrijp ik niet helemaal (tenzij het gaat over je bemerkingen over de lichte vlekken op de bil), kan je even aangeven wat je precies bedoelt?
                      Das precies wat ik bedoelde, de lichtvlekken, pose is wel heel flatterend
                      www.minnev.be
                      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Prachtig

Comment

Paar kleine puntjes zoals al aangegeven, maar verder erg mooi gedaan!
                          Staat ook nog op mijn verlanglijstje een soortgelijke foto
                          Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Kader is weg en nu zou ie volgens mij rechtstaan.

Peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SweetAsPepper Bekijk bericht
                              Kader is weg en nu zou ie volgens mij rechtstaan.
                              zet haar even in je openingpost.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                              X