Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
tja waarom make up? misschien brengt da extra kleur in het geheel ( alles int blauwe water ) het zet de ogen extra in de verf en benadrukt haar dikke lekkere zwoele lippen. Mijn gedacht !!!
tja waarom make up? misschien brengt da extra kleur in het geheel ( alles int blauwe water ) het zet de ogen extra in de verf en benadrukt haar dikke lekkere zwoele lippen. Mijn gedacht !!!
zoals je ook zegt, jouw gedacht, de uitroeptekens hoeven daarvoor niet
Ik zeg toch ook gewoon dat het voor MIJ geen meerwaarde geeft, maar ieder zijn voorkeuren he
als je het moeilijk hebt met mijn mening, dan vraag ik wel gelijks om die te verwijderen zenne
Bijzondere en aandachttrekkende foto. Maar waarom. Omdat de ogen zo opvallen, niet alleen door MU maar ook PS imo, omdat de uitdrukking via mond zo anders is ???
Weet het niet goed hier maar als ik lang in die ogen kijkt wringt er iets.
zoals je ook zegt, jouw gedacht, de uitroeptekens hoeven daarvoor niet
Ik zeg toch ook gewoon dat het voor MIJ geen meerwaarde geeft, maar ieder zijn voorkeuren he
als je het moeilijk hebt met mijn mening, dan vraag ik wel gelijks om die te verwijderen zenne
ik heb geen probleem met uw mening maar uw mening geeft geen meerwaarde om de foto te verbeteren het is een persoonlijke smaak en die kan veel verschillen van mens tot mens. als iedereen dan zijn persoonlijke smaak bij elke foto gaat geven dan gaat het hier ni veel uithalen dat ge nog een foto post hé. ik heb lever kritiek goede of slechte op compo, techniek, belichting en dergelijke dingen.iets waar ik mijn werk kan door verbeteren .
vind de makeup (zeker de ogen) zeker een meerwaarde hebben, die trekken nu echt de aandacht
had de crop onderaan liever iets ruimer gezien (net iets meer water)
Comment