wat vinden jullie van deze of
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
waternimf 2 the hot version
Collapse
X
-
-
Re: waternimf 2 the hot version
Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk berichtmooie setting en model, maar make up en uitdrukking (voor die lip) doen het niet voor mij.
zoals ik bij je vorige ook plaatste, ik zie de meerwaarde niet bij dergelijke platen van make-upWebsite: http://www.svisimaging.be
Comment
-
Ik vind deze MUA prachtig!!!
Maar... niet bij deze foto passen :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk berichttja waarom make up? misschien brengt da extra kleur in het geheel ( alles int blauwe water ) het zet de ogen extra in de verf en benadrukt haar dikke lekkere zwoele lippen. Mijn gedacht !!!
Ik zeg toch ook gewoon dat het voor MIJ geen meerwaarde geeft, maar ieder zijn voorkeuren he
als je het moeilijk hebt met mijn mening, dan vraag ik wel gelijks om die te verwijderen zenneWebsite: http://www.svisimaging.be
Comment
-
-
Bijzondere en aandachttrekkende foto. Maar waarom. Omdat de ogen zo opvallen, niet alleen door MU maar ook PS imo, omdat de uitdrukking via mond zo anders is ???
Weet het niet goed hier maar als ik lang in die ogen kijkt wringt er iets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk berichtwaar wringt het dan? in uw broek misschien,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk berichtzoals je ook zegt, jouw gedacht, de uitroeptekens hoeven daarvoor niet
Ik zeg toch ook gewoon dat het voor MIJ geen meerwaarde geeft, maar ieder zijn voorkeuren he
als je het moeilijk hebt met mijn mening, dan vraag ik wel gelijks om die te verwijderen zenne
Comment
-
-
vind de makeup (zeker de ogen) zeker een meerwaarde hebben, die trekken nu echt de aandacht
had de crop onderaan liever iets ruimer gezien (net iets meer water)
Comment
Comment