Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waternimf 2 the hot version

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• waternimf 2 the hot version

wat vinden jullie van deze of

Re: waternimf 2 the hot version

mooie setting en model, maar make up en uitdrukking (voor die lip) doen het niet voor mij.
    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
      mooie setting en model, maar make up en uitdrukking (voor die lip) doen het niet voor mij.
      ik volg

zoals ik bij je vorige ook plaatste, ik zie de meerwaarde niet bij dergelijke platen van make-up
      Website: http://www.svisimaging.be

Comment

tja waarom make up? misschien brengt da extra kleur in het geheel ( alles int blauwe water ) het zet de ogen extra in de verf en benadrukt haar dikke lekkere zwoele lippen. Mijn gedacht !!!

Comment

Ik vind deze MUA prachtig!!!
          Maar... niet bij deze foto passen :s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
            tja waarom make up? misschien brengt da extra kleur in het geheel ( alles int blauwe water ) het zet de ogen extra in de verf en benadrukt haar dikke lekkere zwoele lippen. Mijn gedacht !!!
            zoals je ook zegt, jouw gedacht, de uitroeptekens hoeven daarvoor niet

Ik zeg toch ook gewoon dat het voor MIJ geen meerwaarde geeft, maar ieder zijn voorkeuren he
            als je het moeilijk hebt met mijn mening, dan vraag ik wel gelijks om die te verwijderen zenne
            Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Bijzondere en aandachttrekkende foto. Maar waarom. Omdat de ogen zo opvallen, niet alleen door MU maar ook PS imo, omdat de uitdrukking via mond zo anders is ???

Weet het niet goed hier maar als ik lang in die ogen kijkt wringt er iets.

Comment

waar wringt het dan? in uw broek misschien,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
                  waar wringt het dan? in uw broek misschien,
                  Wel nee, net niet , zou dat door die ogen komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
                    zoals je ook zegt, jouw gedacht, de uitroeptekens hoeven daarvoor niet

Ik zeg toch ook gewoon dat het voor MIJ geen meerwaarde geeft, maar ieder zijn voorkeuren he
                    als je het moeilijk hebt met mijn mening, dan vraag ik wel gelijks om die te verwijderen zenne
                    ik heb geen probleem met uw mening maar uw mening geeft geen meerwaarde om de foto te verbeteren het is een persoonlijke smaak en die kan veel verschillen van mens tot mens. als iedereen dan zijn persoonlijke smaak bij elke foto gaat geven dan gaat het hier ni veel uithalen dat ge nog een foto post hé. ik heb lever kritiek goede of slechte op compo, techniek, belichting en dergelijke dingen.iets waar ik mijn werk kan door verbeteren .

Comment

ik denk haar lippen. ze heeft tijdens haar pauze een banaan gegeten mmm

Comment

vind de makeup (zeker de ogen) zeker een meerwaarde hebben, die trekken nu echt de aandacht
                        had de crop onderaan liever iets ruimer gezien (net iets meer water)
                        Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Mss de Mu een beetje verzachten, ben er ook niet dadelijk fan van, maar is wel een beeldig plaatje voor de rest

Comment

krijg sterk de indruk dat je hier met de fibers generator van PS wat extra water toegevoegd hebt.
                            Vind dat eigenlijk wat minder

Kleuren en dergelijke zijn mooi, maar de blik doet het m niet voor mij...
                            Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

nope heb aan de linker kant met de clone stamp een beetje dikker gezet omdat het wa minder was dan aan de rechter zijde

Comment

Working...
                              X