Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

On the bed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: On the bed

    Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
    vwalla sie, zo moet het

    daar kunnen er hier een aantal een voorbeeldje aan nemen
    totdat je natuurlijk echt gaat zeuren, dan krijg je klappen
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #17
      Re: On the bed

      Like it a lot !!!
      Maar dat zal S. wel weten, want het is mede dankzij jou foto's dat ik een opdracht voor haar heb
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #18
        Re: On the bed

        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Ja ..en dan?

        Wist niet dat we tegenwoordig ook het beeld buiten de kaders moesten verantwoorden
        Ja Jorgen, dat wordt tegenwoordig zoals een "kookprogramma" afgewogen he
        Man man, wat een gelal over piet lullige dingen, is dit nu echt om "maar iets te zeggen"!!!!

        weet je, mijn maag keert ervan, ik zou zeggen tegen sommige leer hier uit, en probeer wat op te steken, en ik bedoel in dit geval geen suppo
        sjieke plaat Jorgen,

        Comment


        • #19
          @gno: moeten we ons nu ook al gaan beperken in commentaar omdat jij er van walgt?

          Iedereen kijkt anders naar een foto, en dit viel mij meteen op.
          Doe er iets mee of niet, jouw keus.

          Bij een beginnend fotograaf zou ik die opmerking niet maken, maar Jorgen (puntjes doen t niet op de iphone) maakt gewoon prachtige platen.
          Alleen van oe's en aah's leert ie niet veel, dat weet ie zelf vast ook wel.
          Dat ik dat dan post doe ik om hem te proberen te helpen. Soms zal t nuttig zijn, soms niet.
          Maar daar doen we het toch allemaal voor door fotos hier te posten? Om feedback te krijgen om er beter van te worden

          Jammer alleen dat er de laatste weken nogal gezeurd wordt over het commentaar wat anderen geven en het maar al te graag als beledigingen opgenomen wordt door sommigen. Ik zie daar het nut niet van in, maar zal ook niet net als Userke stoppen met mijn mening geven.
          Want het is vrijwel nooit de TS die commentaar levert op een comment, maar altijd een ander.
          En zo verpest je het ook voor de TS ermee

          Oh, en ik kan me ook niet altijd vinden in het commentaar wat MadMax (of een ander) op mijn foto's heeft, maar dat betekent niet dat ik het niet waardeer dat ie de moeite neemt om er op te reageren.
          En het helpt je wel degelijk om op een andere manier naar een foto te kijken
          Last edited by FrozenTimes; 11 oktober 2011, 19:15.
          Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

          Comment


          • #20
            Re: On the bed

            Beste, ik walg nergens van anders zou ik dat wel schrijven
            Wat leren betreft, ik heb bij jorgen een WS gevolgd, waar ik persoonlijk zeer veel
            geleerd heb,en een zeer prettige dag gehad, dit is al een tijdje geleden.
            Daarom denk ik dat het woord" leren" hier niet echt op zijn plaats is, van zolang ik hier op BD aanwezig ben, meen ik mij te herinneren dat jorgen altijd mensen begeleid heeft.
            Met tips, van opstelling qua licht, poses, en hoe je hier en daar een klein verschil kon aanbrengen om je foto beter te maken.

            En mits jij mij aanspreekt, ga ik ervan uit dat u zich aangesproken voelt??
            Ik doelde algemeen !!!
            Maar zoals gewoonlijk ga ik hier ook niet meer op reageren want deze
            opmerkingen brengen geen fundamentele waarde mee, nog voor de poster,
            nog voor het model "foto"

            Comment


            • #21
              Re: On the bed

              Thanks iedereen

              @Gno & Frozen

              No worry folks. Zoals hier boven eerder geschreven vind ik onderbouwde kritiek prima.
              Ik zal er altijd naar kijken en zien of ik er iets mee kan of niet.

              Komt de comment van iemand die zelf geen normale foto kan trekken, en slaat deze nergens op, zal ik er anders op reageren dan iemand die heel mooie plaatjes maakt en verstand heeft van zaken. Neemt niet weg dat ook persoon a goed comment kan leveren.

              Als Frozen een dik achterwerk ziet.. prima. Ik kan hier in dit geval niks mee, omdat ik binnen het kader schiet en niet er buiten. Maar als hij dat zo voelt en ziet ... no problem. Ik (we) kunnen niet iedereen tevreden stellen met onze plaatjes

              10 mensen 10 meningen/smaken. Dat zal altijd zo blijven.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #22
                Je quote een stuk tekst wat een reactie op mij is, dus vandaar mijn aanname dat het tegen mij hebt
                Walgen, dacht dat gelezen te hebben, maar zal me wel vergist hebben

                En t is leuk dat je Jorgen zo hoog hebt zitten, en nogmaals, hij maakt prachtige fotos, maar hij zet ze hier vast niet neer om alleen oe's en ah's te krijgen. Dus lijkt t me ook niets meer dan normaal dat je dan als medeforummer probeert hem te helpen zich te verbeteren

                Maar inderdaad, discussie gaat teveel offtopic

                Edit: Jorgen, ben ik het helemaal mee eens - smaken verschillen en meningen ook.
                Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

                Comment


                • #23
                  Re: On the bed

                  Heb jij nog geen blaren op je triggerfinger

                  Comment


                  • #24
                    Re: On the bed

                    Oorspronkelijk geplaatst door Arousal Bekijk bericht
                    Heb jij nog geen blaren op je triggerfinger
                    Nee hoor Schiet maar 3 x in de maand

                    Toevallig heb ik 7 series tijdens dit weekeinde geschoten dus heb nu ff wat overschot aan materiaal, maar valt voor de rest wel mee hoor
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment

                    Working...
                    X