Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
On the bed
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: On the bed
Ik ga muggeziften op een klein ding en dat is dat ik de hand / arm liever iets nonchalanter had willen zien, m.n. losjes hangend over de borst / op het bedWebsite: http://www.svisimaging.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk berichtIk ga muggeziften op een klein ding en dat is dat ik de hand / arm liever iets nonchalanter had willen zien, m.n. losjes hangend over de borst / op het bed
Maar is er echt geen enkele foto waar je niets op kan aanmerken?EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk berichtIk ga muggeziften op een klein ding en dat is dat ik de hand / arm liever iets nonchalanter had willen zien, m.n. losjes hangend over de borst / op het bed
Maar wel héél mooi qua toning / stijl.
L.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk berichtUserke, dit niet opvatten als een aanval hoor !
Maar is er echt geen enkele foto waar je niets op kan aanmerken?
en ja, er zijn er hoor die ik goed vind zoals ze zijn en nee, niet enkel de mijne want daar kan altijd aan gewerkt worden ook aangezien we nog heel veel kunnen leren en elke locatie daarenboven zijn eigenschappen heeft en de dag ook nog eens een groot verschil maakt qua lichtinval etc
daarop dat ik ook bij deze zet dat ik een beetje aant muggeziften ben hoor, want het is zo al een hele maar de muggezift die ik erbij opmerkte, zou mijn inziens de plaat mss nog een tikkeltje sterker kunnen makenWebsite: http://www.svisimaging.be
Comment
-
Elke plaat kan beter, van iedereen. Ook deze.
Ga je zoeken, dan vind je altijd wel iets. Ik had haar liever in dit plaatje total nude gezien bijv. Maar ja.. probleem met foto's is.... het is verleden tijd
Ik heb dus ook totaal geen problemen met gefundeerde persoonlijke voorkeuren enz. Doe zelf niets andersGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Vind het eigenlijk een hele mooie plaat.
Maarrr.. mijn gedachte proberen het beeld buiten de crop af te maken, en als ik dan de lijn van de heup / bil volg naar waar de lijn van haar dijbeen uit zou komen, dan zou ik denken dat ze een enorm achterwerk heeft.
Dus qua uitsnede aan de rechterkant zou ik liever een tikje meer zien zodat ik de lijn beter kan vervolgen naar zoals het er werkelijk uit ziet
Hoop dat het een beetje duidelijk is
Wel een erg mooi model trouwens!Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.
Comment
-
Alles is mooi, uitgezonderd het restant van de string !
Dat is alleen een storend element, kan je der aan poetsen in PS ?
MVG, Jeff C.Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtAlles is mooi, uitgezonderd het restant van de string !
Dat is alleen een storend element, kan je der aan poetsen in PS ?
MVG, Jeff C.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht.... dan zou ik denken dat ze een enorm achterwerk heeft.
Wist niet dat we tegenwoordig ook het beeld buiten de kaders moesten verantwoordenGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtJa ..en dan?
Wist niet dat we tegenwoordig ook het beeld buiten de kaders moesten verantwoorden
Sereen plaatje met mooi licht & toning trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtIk heb dus ook totaal geen problemen met gefundeerde persoonlijke voorkeuren enz. Doe zelf niets anders
daar kunnen er hier een aantal een voorbeeldje aan nemenWebsite: http://www.svisimaging.be
Comment
Comment